خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی هریس:

بسیج سازندگی هریس، برای توسعه مشاغل خانگی بخش کشاورزی فعالیت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۱۱

فعالیت در حوزه‌ تولید شیلات، پرورش مرغ بومی، تولید کودارگانیک ورمی کمپوست، راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک فرآوری محصولات گلخانه‌ای، میوه‌جات و سبزیجات و پرورش دام سبک و سنگین از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس گفت: بسیج سازندگی این شهرستان، در زمینه شیلات، پرورش مرغ بومی، بوقلمون، بلدرچین، تولیدکود ورمی کمپوست، تولید دام سبک و سنگین و همچنین پرورش زنبور عسل با همکاری جهاد کشاورزی فعالیت‌های خود را در راستای افزایش توان اقتصادی منطقه تداوم می‌بخشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد اسدی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه خدمت رسانی و محرومیت زدایی از محورهای اصلی بسیج سازندگی است، افزود: فعالیت در حوزه‌ تولید شیلات، پرورش مرغ بومی، تولید کودارگانیک ورمی کمپوست، راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک فرآوری محصولات گلخانه‌ای، میوه‌جات و سبزیجات و پرورش دام سبک و سنگین از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار بسیج سازندگی قرار داشته وخواهد توانست درقالب اقتصاد مقاومتی چهره مطلوبی از اقتصاد کشاورزی منطقه را درمیان مدت از خود به نمایش بگذارد.
وی تصریح کرد: تاکنون حدود ۱۲۰ کارگاه در عرصه‌های مختلف در هریس راه اندازی شده و بالغ بر هشت میلیاردریال اعتباردر قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی، مشاغل خانگی وخود اشتغالی به فعالان عرصه‌های اقتصادی پرداخت شده است.
مدیر جهادکشاورزی هریس افزود: با توجه به رویکرد سازندگی، اشتغالزایی رشد قابل توجهی داشته و علاوه بر این امر، فعالیت در این حوزه‌ها در خودکفایی افراد نیز بسیار مهم و قابل توجه خواهد بود و درکناراین امر، فرهنگ سازی، آموزش، تامین تسهیلات، تامین نهاده و نظارت بر اجرای آن و در ‌‌نهایت تولید محصول و ارایه به بازار نیز در قالب طرح اقتصاد مقاومتی، با تعامل این مدیریت با بسیج سازندگی بصورت جدی در چارچوب توسعه بخش کشاورزی دنبال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز