خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی شرکت تراکتورسازی تبریز:

تراکتورهای سنگین ۱۵۰ اسب بخار در تراکتورسازی تبریز به تولید انبوه می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۷

شرکت تراکتورسازی تبریز یکی از ستون‌های مکانیزاسیون کشور است و با همکاری وزارت جهادکشاورزی، در برنامه‌های آینده توسعه کمی و کیفی و تنوع محصول تدارک دیده شده است.

ایلنا: معاون بازرگانی شرکت تراکتورسازی تبریز گفت: این شرکت در سال آینده، تراکتور سنگین۱۵۰ اسب بخار، به تولید انبوه می‌رساند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سلیم عباسی در نشستی با مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه این شرکت نقش مهمی در توسعه مکانیزاسیون کشور دارد، گفت: شرکت تراکتورسازی تبریز یکی از ستون‌های مکانیزاسیون کشور است و با همکاری وزارت جهادکشاورزی، در برنامه‌های آینده توسعه کمی و کیفی و تنوع محصول تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به اینکه تحریم را به‌طور عینی به فرصت تبدیل کرده‌ایم افزود: سال ۸۹، تعداد ۱۱ هزار دستگاه، سال ۹۰، تعداد ۱۷ هزار دستگاه و سال ۹۱ نیز تعداد ۲۳ هزار دستگاه تراکتور در تبریز تولید شد، این در حالی است که درسال جاری نسبت به سال گذشته پنج درصد رشد دارد.
عباسی با اشاره به میزان صادرات تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: در سال ۸۹ تعداد یکهزارو ۳۹۶ دستگاه، در سال ۹۰ تعداد ۶ هزارو ۳۹۹ دستگاه و در سال گذشته تعداد ۶ هزارو ۴۰۱ دستگاه صادر شد که امسال نیز حدود شش‌ هزار دستگاه تراکتور به کشورهای مختلف صادر می‌شود.
وی به کارخانه‌های موجود تراکتورسازی تبریز، در کشورهای ونزوئلا و تاجیکستان اشاره کرد و گفت: علاوه بر این در کشورهای اوگاندا و زیمبابوه شرکت تراکتورسازی دارای نمایندگی بوده و در آینده نزدیک در آفریقای جنوبی نیز اقدام به ایجاد نمایندگی خواهیم کرد.
معاون بازرگانی شرکت تراکتورسازی تبریز، رمز ماندگاری این شرکت را در شرایط تحریم، تلاش برای رسیدن به خودکفایی دانست و گفت: این شرکت با ۴۰۰ قطعه‌ساز ارتباط دارد و موجب اشتغالزایی زیادی شده است.
وی با بیان اینکه در سال آینده تراکتور سنگین ۱۵۰ اسب بخار که فقط چند کشور محدود توان تولید آن را دارند و در تراکتورسازی تبریز به تولید انبوه می‌رسد افزود: تولید این نوع تراکتور که با هدف رفع نیاز داخلی و صادرات انجام پذیرفته توسط متخصصان داخلی طراحی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز