خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

ساماندهی ورودی شرق تبریز آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۲

مجموعه تاریخی خلعت پوشان تبریز احیا می‌شود

ایلنا: شهردار تبریز از برنامه ریزی و تصمیم این مجموعه برای آغاز اجرای طرح‌های ساماندهی ورودی شرق تبریز و نیز احیای مجموعه تاریخی خلعت پوشان خبر داد.
به گزارش ایلنا صادق نجفی صبح امروز که در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه پنج شرکت کرده بود در خصوص نتایج این نشست گفت: محور اصلی این نشست با اعضای شورای اسلامی شهر هماهنگی برای آغاز انجام مطالعات و طراحی‌های لازم جهت آغاز اجرای طرح ساماندهی ورودی شرق تبریز از سمت تهران و در کنار آن اجرای طرح احیای مجموعه تاریخی و گردشگری خلعت پوشان در این محدوده بود که پس از ارایه نقطه نظرات و دیدگاه‌های کار‌شناسی اعضای شورا، مقرر شد شهرداری تبریز نسبت به انجام مطالعات و طراحی‌های اولیه این دو پروژه اقدام و پس از آماده سازی این طراحی‌ها و مطالعات، لایحه مذکور را جهت تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر تقدیم کند.
وی افزود: ساماندهی مشاغل مزاحم واقع در مسیر حدفاصل پل کابلی تا سه راهی اهر، انتقال سنگ بری‌های این منطقه، برنامه ریزی برای تکمیل باندهای کندرو و انجام مطالعات لازم برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح بدنه سازی دروازه تهران از دیگر مباحثمورد طرح در این نشست بود.
شهردار تبریز با قدردانی از همراهی و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با اجرای این طرح‌ها از تسریع مدیریت شهری برای انجام و آماده سازی مطالعات این دو طرح بزرگ و حیاتی و تقدیم آن به شورای شهر جهت تصویب نهایی خبر داد.
نجفی با اعلام اینکه جزئیات این دو طرح در اولین فرصت و پس از اتمام مراحل مطالعاتی به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید افزود: نتایج مطالعات این طرح به زودی در اختیار نهاد شورا قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز