خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

می‌خواهیم آذربایجان شرقی را با کمک دلسوزان انقلاب اداره کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۴۴

بنا ندارم کارهای تکراری و روزمره انجام دهم، در گذشته هر اتفاقی هم افتاده باشد امروز باید همت کنیم و در چهار سال آینده این طرح را به اتمام برسانیم.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در فضایی صمیمانه و معنوی با یادگاران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و فرماندهان دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در این دیدار حضور در جمع فرماندهان دفاع مقدس را برای خود بسیار شیرین و خاطره‌انگیز توصیف کرد و گفت: اخلاص و صمیمیت در راه خدمت به انقلاب و مردم، بهترین راه گرامیداشت هفته بسیج است و بر همین اساس معتقدم پیشکسوتان جبهه و جنگ نباید از تاثیرگذاری در روند اداره جامعه کنار گذاشته شوند.
وی با اشاره به اینکه مسؤولیت استانداری را امتحانی الهی می‌دانم، افزود: پذیرش مسؤولیت استانداری در این مقطع به خاطر این بود که بتوانم برای استان کاری انجام دهم و در این رسالت خطیر به کمک و همکاری پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت امید فراوانی دارم.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری، اظهار داشت: مردم ایران در ۲۴ خرداد فردی از جنس انقلاب و کسوت روحانیت را برگزیدند و این از عنایات الهی بود.
وی با بیان اینکه روحانی یکی از نزدیک‌ترین اشخاص به رهبری است، افزود: دولت بنا دارد زیر نظر مقام معظم رهبری کار کند و ما نیز باید دست به دست هم دهیم تا از فرصت ریاست جمهوری دکتر روحانی که اهل شناخت و تدبیر است، برای حل مشکلات استان استفاده کنیم.
جبارزاده گفت: بنا داریم استان را به وسیله دلسوزان انقلاب اداره کنیم و معتقدیم که انقلاب، متعلق به کسانی است که در راه پایداری آن، از جان خود گذشتند.
وی تصریح کرد: امروز هم مانند شرایط جنگ مجاز به سهل‌انگاری نیستیم، به خصوص اینکه انتساب ما به شهدا و جنگ، وظیفه ما را در قبال خدمت به انقلاب و بزرگداشت فرهنگ شهادت سنگین‌تر می‌کند.
استاندار آذربایجان شرقی در خصوص طرح پارک موزه دفاع مقدس در تبریز هم با تاکید بر استفاده از تجربیات گذشته در کارهای مشابه، گفت: بنا ندارم کارهای تکراری و روزمره انجام دهم، در گذشته هر اتفاقی هم افتاده باشد امروز باید همت کنیم و در چهار سال آینده این طرح را به اتمام برسانیم.
جبارزاده با اشاره به اینکه اتمام این طرح به اعتبار زیادی نیاز دارد، افزود: البته کارهای بزرگ را انسان‌های بزرگ انجام می‌دهند، لذا همه باید تلاش کنیم تا طبق یک برنامه زمان‌بندی شده، پیش‌بینی‌های لازم را برای تامین اعتبار مورد نیاز از منابع مختلف انجام داده و اجرای این طرح را با سرعت به پیش ببریم.
در این دیدار که مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در آن حضور داشت، فرماندهان ارشد لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس ضمن ذکر خاطراتی از این دوران، نقطه‌نظرات خود را در خصوص مسایل و مشکلات استان بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز