خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

شهدا سرمایه‌های معنوی نظام هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۰

مدیریت شهری تبریز خود را مقید و مکلف به تکریم خانواده‌های شهدا و استفاده از راهنمایی‌های آنان می‌داند و این رویه در شهرداری تبریز بیش از گذشته نهادینه خواهد شد.

ایلنا: شهردار تبریز از شهداء گرانقدر دوران دفاع مقدس به عنوان سرمایه‌های معنوی نظام و چراغ راه مدیران یاد کرد.
به گزارش ایلنا، ص ادق نجفی در دیدار امروز صبح جمعی از خانواده‌های شهداء گفت: قوام، دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار و عزت امروز مردم ایران در عرصه‌های جهانی و بین المللی مرهون خون پاک شهداء و ایثارگری رزمندگان آن دوران و مهم‌تر از همه از خودگذشتگی پدران و مادرانی است که جگرپاره‌های خود را برای دفاع از خاک و ناموس ایران قربانی کردند و همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه و عمل کننده به آرمان‌های آنان باشیم.
وی خانواده‌های شهداء را پشتوانه‌های قوی انقلاب و مسوولان نظام خواند و بر لزوم تکریم و تبعیت از آرمان‌های آنان تأکید کرد.
شهردار تبریز افزود: مدیریت شهری تبریز خود را مقید و مکلف به تکریم این عزیزان و استفاده از راهنمایی‌های خانواده‌های شهداء می‌داند و این رویه در شهرداری تبریز بیش از گذشته نهادینه خواهد شد.
نجفی در خاتمه خواستار ارایه پیشنهادات و نظرات راهبردی و کاربردی خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران به مدیریت شهری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز