خبرگزاری کار ایران

یوسف کرمی قهرمان تکواندو جهان:

بهترین نتیجه بازی‌های آسیایی برای ورزش آذربایجان شرقی در اینچوان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۶۶

ایجاد ستاد آماده سازی ورشکاران و مربیان برگزیده در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی حرکتی بسیار خوب و سنجدیده برای ورزش آذربایجان‌شرقی است.

ایلنا: یوسف کرمی اولین و تنها مدال آور ورزش آذربایجانشرقی در المیپک و کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو گفت: بهترین نتیجه بازیهای آسیایی برای ورزش آذربایجانشرقی در اینچوان خواهد بود.
به گزارش ایلنا وی درر اولین همایش ورزشکاران و مربیان آذربایجان‌شرقی در طرح آماده سازی ورشکاران و مربیان برگزیده بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی در تبریز افزود: ورشکاران پس از قهرمانی انتظار توجه مسئولین و ارگان‌ها را دارند.
وی افزود: ایجاد ستاد آماده سازی ورشکاران و مربیان برگزیده در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی حرکتی بسیار خوب و سنجدیده برای ورزش آذربایجان‌شرقی است و ایجاد تفکر و اجرایی کردن توجه به ورزشکاران انرژی مثبت و ذهن قوی به وزرشکاران استان می‌بخشد.
قهرمان تکواندو جهان خاطرنشان کرد: برای اولین بار در ورزش کشور قبل از اعزام و مدال اوری قهرمانان در بازیهای آسیایی، جوایز آنان را اهداء کنیم و این حرکت موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در وزرشکارن خواهد بود که امتحان آن ضرری برای ورزش ندارد.
کرمی تصریح کرد: بعد از المپیک ۲۰۱۲ لندن و اتفاق تلخ حذف شدن از رقابت‌ها و آن ۶ دقیقه تاریک هیچ کس علت حذف شدن من از رقابت‌ها را جویا نشد ولی من آماده در اختیار قرار دادن تجربیات ذهنی، روحی و فنی برای ورزشکاران استان هستم و امید دارم ورزش آذربایجانشرقی سربلند از این قابت‌ها خارج شود.
اولین همایش ورزشکاران و مربیان آذربایجان‌شرقی در طرح آماده سازی ورشکاران و مربیان برگزیده بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و رییس ستاد و قهرمانان و مربیان مطرح و مدعی برای حضور در ترکیب تیمهای ملی در پایگاه قهرمانی تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز