خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر در مراغه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۰۱

در بازرسی از خودرو تعداد ۵ بسته ۲ کیلویی جمعا «۱۰ کیلو تریاک با لفافه که بطرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و مته‌مان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی مراغه در آذربایجان شرقی از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری دو نفر از سوداگران مرگ خبر داد.
به گزارش ایلنا، عیسی هاتفی گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی وصول اخبار وگزارشات موثق مردمی، مبنی براینکه شخصی از سابقه داران به هویت معلوم جهت تهیه مواد مخدر از مراغه به طرف تهران خارج شده وبزودی با مواد مخدر مراجعت می‌نماید مراتب در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی صحت موضوع و شناسایی خودرو ومسیر حرکت متهم، اکیپی از مامورین در مسیر بصورت غیر محسوس مستقر وبه محض مشاهده خودروی وی در ورودی شهر مراغه پل جهاد متوقف و راننده به‌همراه یک نفر سرنشین دستگیر شدند.
هاتفی ادامه داد: در بازرسی از خودرو تعداد ۵ بسته ۲ کیلویی جمعا» ۱۰ کیلو تریاک با لفافه که بطرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
وی تاکید کرد: مبارزه با سوداگران مرگ همچنان در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و با هر گونه تهیه و توزیع مواد مخدر بشدت برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز