خبرگزاری کار ایران

ذرات معلق هوا با قطر ۵/۲ میکرون باز هم هوای تبریز را آلوده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۹۸

ایستگاه سنجش آلودگی هوا، شاخص PSI رابرای ذرات معلق در هوا به عدد ۱۰۳ رساند.

ایلنا: باز هم ذرات معلق هوا با قطر ۵/۲ میکرون هوای تبریز را آلوده کرد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: استاندارد حداقل برای شاخص PSI برای عامل ذرات معلق ۱۰۰ است.
بیوک رئیسی اضافه کرد: گرد و غبار محلی با منشاء فعالیت صنایع، تردد خودرو‌ها و برداشت معادن شن و ماسه در حریم کلانشهر تبریز از عوامل این آلودگی است که با وقوع پدیده اینورژن در روزهای آینده می‌تواند شدت آن بیشتر شود.
وی پایداری آلودگی هوا را با استناد به پیش بینی سازمان هوا‌شناسی تا روز سه شنبه هفته جاری اعلام کرد و اضافه کرد: درصورت افزایش آلودگی و ورود به شرایط اضطراری، ‌اطلاع رسانی بعدی در خصوص تعطیلی مدارس یا ادارات با تصویب کار گروه آلودگی هوای شهر تبریز انجام خواهد گرفت.
وی از مردم خواست از تردد غیر ضروری با خودروهای شخصی، ورزش در محیط‌های باز خودداری نموده و بیماران قلبی و آسمی حدالامکان از تردد در مرکز شهر و محیط‌های پرتراکم خودداری نمایند.
رئیسی همچنین از صاحبان صنایع و معادن خواست کنترل آلودگی و مدیریت مصرف انرژی را در روزهای آلودگی به دقت کنترل و رعایت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز