خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

طرح راهداری محوری در راه‌های استان قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۰۳۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از اجرای طرح راهداری محوری در راه‌های این استان خبر داد و گفت: در این طرح 24 تیم عملیاتی با استقرار در محورهای مختلف استان عملیات راهداری را انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر افزود: این طرح همزمان با آغاز سفرهای تابستانی و با اولویت راه‌های شریانی و اصلی به منظور حفظ و نگه‌داری و ارتقای ایمنی جاده‌ها تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: با اجرای این طرح 270 راهدار به همراه 280دستگاه ماشین‌آلات راهداری در 26 راهدارخانه استان فعالیت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: حضور مستمر گشت‌های راهداری و حمل و نقل در نقاط حساس راه‌های استان، اجرای لکه گیری راه‌ها، خط کشی، پاکسازی و شستشوی مستمر تابلوها و علایم ایمنی راه ، رفع عیب خاموشی تیرهای روشنایی و چراغ‌های چشمک زن، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌ها و اصلاح شیب شیروانی، بازسازی و نصب و تعمیر حفاظ ایمنی جاده، نظافت حریم راه‌ها و جمع آوری دستفروشان کنار جاده از جمله اقداماتی است که در قالب طرح راهداری محوری انجام می‌شود.

این مسئول افزود: امیدواریم با اجرای این طرح و با استفاده بهینه از ماشین آلات و تجهیزات و کارکنان و ایمن‌سازی محورها زمینه افزایش رضایت هموطنان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز