خبرگزاری کار ایران

جهادکشاورزی شبستر؛ دومین دستگاه موثردر تحقق۶۲ درصدی اشتغال شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۳۹

میزان اشتغال تعهد شده این شهرستان درسال جاری، یک هزار و ۹۷۳نفر بوده که باهمکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی تاکنون برای ۷۸۵ نفر ایجاد اشتغال شده است.

ایلنا: فرماندار شهرستان شبسترگفت: ۶۲ درصد از تعهد اشتغال شهرستان در طول ۸ ماه گذشته محقق و جهاد کشاورزی دومین دستگاه موثر سطح شهرستان درتحقق این امر بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا جمشید عقلمند در بازدید از یک واحد گلخانه‌ای در شهرستان شبستر با بیان اینکه اشتغال در بخش کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: میزان اشتغال تعهد شده این شهرستان درسال جاری، یک هزار و ۹۷۳نفر بوده که باهمکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی تاکنون برای ۷۸۵ نفر ایجاد اشتغال شده است.
وی تولید فکر وتدوین راهکار‌های مناسب برای ایجاد اشتغال را ضروری دانست و افزود: دربین ۲۲ دستگاه اجرایی این شهرستان، کمیته امداد امام(ره)، جهادکشاورزی وتعاون، کار ورفاه اجتماعی، به ترتیب دارای بیشترین آمار ثبت شده در سامانه رصد هستند که این امر نشان دهنده تلاش چشمگیر ادارات مذکور است.
فرماندار شهرستان شبستراضافه کرد: ایجادرضایتمندی برای مردم هدف تمام خدمات دولت بوده وباید بگونه‌ای عمل شود که درآمدزایی برای مردم ایجاد تا آنان بتوانند ازخدمات دولت در ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف استفاده کنند.
عقلمند با اظهار اینکه در این شهرستان با تحقق ۸۷ درصدی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانک‌های عامل تاکنون به ۳۷۷ طرح مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال پرداخت شده است، گفت: بخشی از این تسهیلات به توسعه مشاغل خانگی بخش کشاورزی اختصاص داشته است.
وی با تاکید بر اینکه حذف بوروکراسی اداری بویژه در بانک‌های عامل موجب تسریع در تحقق اهداف توسعه وایجاد اشتغال مولد درسطح شهرستان خواهد شد، افزود: بررسی موانع ایجاد اشتغال در دستور نشست بعدی کارگروه قرار می‌گیرد تا دستگاه‌های اجرایی و مرتبط، نظرات کار‌شناسی خود را طی آن مطرح و ارائه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز