خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز:

پروژه‌های عمرانی زیادی در تبریز نیمه کاره مانده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۶۰

ابتدا باید این پروژه‌ها به اتمام برسد و سپس پروژه‌های عمرانی جدیدی تعریف شود.

ایلنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز جذب سرمایه گذار را در بودجه نویسی سال آینده مهم و اساسی خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی شیاری گفت: اکنون نیازمند جذب سرمایه و سرمایه گذار در بودجه بندی سال ۹۳ هستیم و باید از راه جذب سرمایه، میزان بودجه را افزایش داد.
این عضو شورای شهر تبریز توجه به پروژه‌های عمرانی را در بودجه سال ۹۳ اولویت دار دانست و گفت: پروژه‌های عمرانی زیادی در شهر نیمه کاره مانده‌اند که ابتدا باید این پروژه‌ها به اتمام برسد و سپس پروژه‌های عمرانی جدیدی تعریف شود.
وی اجرای بودجه و مفاد آن را مهم‌تر از تدوین آن دانست و افزود: مدیران شهری تبریز منطقی بودن بودجه سال ۹۳ را مهم عنوان کرده‌اند و باید در نظر داشت که بودجه نباید غیر واقعی تدوین شود بلکه باید واقعی بوده و محقق شدن بودجه را در نظر بگیرد و اگر ۷۰ در صد بودجه مصوب محقق شود، هیچ ارزشی ندارد.
شیاری نظارت را راه حل این مشکل عنوان کرد و گفت: باید نظارت جدی بر اجرای بودجه وجود داشته باشد تا به مرحله اجرا و تحقق برسد و به سرنوشت بودجه سال‌هایی که با مشکل مواجه شده، دچار نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز