خبرگزاری کار ایران

دومین برد تیم بسکتبال شهرداری تبریزبرابر تیم صنعت مس کرمان

کد خبر : ۱۲۲۷۵۸

بسکتبال تبریز تاکنون در لیگ بر‌تر نماینده‌ای نداشته، اما در رقابت‌های لیگ دسته یک تیم شهرداری تبریز سومین نماینده تبریز است.

ایلنا: تیم بسکتبال شهرداری تبریز به دومین پیروزی خود در رقابت‌های کشوری دست یافت.
به گزارش ایلنا در هفته سوم لیگ بسکتبال دسته یک ایران تیم شهرداری تبریز میزبان تیم صنعت مس کرمان بود.
در این دیدار دو تیم بازی پایاپایی را از خود نمایش گذاشتند، اما در ‌‌نهایت تیم شهرداری تبریز از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرده و موفق شد با نتیجه ۸۳ بر ۸۰ بر تیم صنعت مس کرمان غلبه کند.
تیم بسکتبال شهرداری تبریز با این پیروزی ۵ امتیازی شد.
این تیم در هفته اول کوشای کرج را در تبریز مغلوب کرده اما در هفته دوم و در امیدیه از تیم نفت این شهر شکست خورده بود.
بسکتبال تبریز تاکنون در لیگ بر‌تر نماینده‌ای نداشته، اما در رقابت‌های لیگ دسته یک تیم شهرداری تبریز سومین نماینده تبریز است. پیش از شهرداری در سال ۸۳ تراکتورسازی و در سال ۸۴ پتروشیمی تبریز در لیگ دسته یک کشور حضور داشتند.
در تیم بسکتبال شهرداری تبریز سیدضیا مظهری، پیام طالبی، فرزاد جهانی، احمد محمودی‌نژاد، محمدرضا علی‌پور، یاسین شریفی، حمیدرضا طالبی، آرش ثابتی، مرتضی دارسنج، محمد قماش‌زاده، علیرضا کاظمی حضور داشتند. همچنین بهزاد افرادی سرمربی، علی جانبر مربی، پویا کفش دوز سرپرست و فرهنگ ارغوانی مدیر فنی این تیم را همراهی می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز