خبرگزاری کار ایران

شهردار جلفا:

جذب سرمایه گذاری رونق اقتصادی شهر جلفا را در پی داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۸۱

با شناخت و بررسی موانع و تنگناهای حوزه سرمایه گذاری و ارایه راهکارهای مطلوب توانسته‌ایم در جذب سرمایه‌های بخش خصوصی موفق عمل کنیم.

ایلنا: شهردار شهر مرزی جلفا گفت: خیز بلند برای افزایش جذب سرمایه گذاری در این شهر آغاز شده که حاصل آن رونق اقتصادی بوده است.
به گزارش ایلنا، ایرج آذرنژاد افزود: با شناخت و بررسی موانع و تنگناهای حوزه سرمایه گذاری و ارایه راهکارهای مطلوب توانسته‌ایم در جذب سرمایه‌های بخش خصوصی موفق عمل کنیم.
وی با بیان اینکه رونق تجارت و افزایش واحدهای تجاری در شهر جلفا با قوت در حال اجراست، اظهارداشت: در این راستا حذف بروکراسی اداری و ترغیب سرمایه گذاران و کاهش زمان صدور مجوز فعالیت در رونق سرمایه گذاری تاثیرگذار بوده است.
شهردار جلفا خاطر نشان کرد: زیرساخت‌ها و قابلیت‌های گردشگری و تجاری در این شهر مرزی فراهم بوده و سرمایه گذاری در این حوزه‌ها به نفع سرمایه گذاران است.
آذرنژاد افزود: هم اکنون بیش از ۵۰۰ واحد تجاری و اقامتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در جلفا در دست اجراست و این امر رونق فعالیت‌های اقتصادی در آن را بهبود بخشیده است.
وی با اعلام آمادگی شهرداری برای حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران تاکید کرد: سرمایه گذاران می‌توانند با آرامش و آسایش خاطر نسبت به سرمایه گذاری در این شهر اقدام کنند.
شهر مرزی جلفا با ۶ هزار نفر جمعیت در کنار رودخانه مرزی ارس و هم مرز با جمهوری خودمختار نخجوان واقع شده و به واسطه مرکزیت منطقه آزاد ارس و وجود آثار و ابنیه‌های تاریخی و اماکن دیدنی و بازارهای عرضه محصولات خارجی مورد توجه بسیاری از هموطنان و گردشگران قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز