خبرگزاری کار ایران

رییس اداره جهاد کشاورزی آذرشهر:

میزان بارش در آذرشهر به ۴۰ میلی متر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۶۶

کشت‌هایی هم که قبل از بارش باران در مزارع صورت گرفته بود با این میزان باران رویش خوبی خواهند داشت.

ایلنا: رییس اداره جهاد کشاورزی آذرشهر گفت: با توجه به بارندگی‌های پاییزی امسال ۴۰ میلی متر باران در این شهرستان باریده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا فیروز طلوع حیات افزود: بارش‌های چند روز اخیر در این شهرستان زمین‌های آبی و دیم را کاملا قابل کشت کرده است.
وی خاطر نشان کرد: کشت‌هایی هم که قبل از بارش باران در مزارع صورت گرفته بود با این میزان باران رویش خوبی خواهند داشت.
طلوع حیات ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال میزان کشت پاییزی در مزارع آبی و دیم آذرشهر به حدود پنج هزار و ۵۰۰ هکتار برسد.
وی گفت: از مقدار کشت پاییزه دو هزار و ۵۰۰ هکتار مزارع دیم و دو هزار و ۸۵۰ هکتار هم اراضی آبی است.
طلوع حیات با تاکید بر استفاده بهینه از آب‌های موجود کشاورزی و جایگزین کردن کودهای حیوانی و بیولوژیکی به جای کودهای شیمیایی اظهارکرد: بذر اصلاح شده گندم و کودهای مورد نیاز کشاورزان شهرستان به مقدار کافی تامین شده است.
رییس جهاد کشاورزی آذرشهر با اشاره به آسیب پذیر بودن محصولات کشاورزی در برابر حوادثطبیعی تاکید کرد: زارعان و باغداران نسبت به بیمه کردن اراضی و محصولات خود اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز