خبرگزاری کار ایران

آزمون عملی تربیت بدنی شمال‌غرب کشور در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۵۵

این آزمون از ساعت ۸ صبح روزهای پنج شنبه سی‌ام آبان برای دختران و روز جمعه اول آذرماه برای پسران در محل ژیمنازیوم دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

ایلنا: آزمون عملی کنکور رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی سال ۹۳-۱۳۹۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شمالغرب کشور با حضور ۹۰۰ داوطلب به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی منطقه شمالغرب کشور با بیان اینکه این آزمون با شرکت داوطلبان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی ورود به دوره کاردانی و کار‌شناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این آزمون ۵۵۰ داوطلب دختر و ۳۵۰ داوطلب پسر طی دو روز به طور جداگانه به رقابت می‌پردازند.
سعید دباغ نیکوخصلت، افزود: این آزمون از ساعت ۸ صبح روزهای پنج شنبه سی‌ام آبان برای دختران و روز جمعه اول آذرماه برای پسران در محل ژیمنازیوم دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
به گفته رییس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز این آزمون با هدف معاینه پزشکی و سنجش وضعیت تندرستی، آمادگی جسمانی، استقامت عضلانی، تنفسی، مهارت‌های حرکتی و توپی و قدرت انفجاری بدن داوطلبان برای گزینش در رشته تربیت بدنی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز