خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه عاشورا:

دشمنی اصلی استکبار با انقلاب اسلامی استکبارستیزی انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۷۱

بسیج با بصیرت و ولایت مداری خود در همه عرصه‌ها حضور خود را نشان داده و در جنگ نرم نیز نقشی فعال دارد / شاخص بالای قدرت بازدرندگی انقلاب و ایران است که استکبار همه قدرت خود را برای شکست آن می‌گذارد.

ایلنا: فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: دشمنی اصلی استکبار با انقلاب اسلامی استکبارستیزی انقلاب است.
به گزارش ایلنا، غلام عسکر کریمیان در نشست خبری برنامه‌های هفته بسیج افزود: بر همین اساس با پیروزی انقلاب با انواع فشار‌ها، تهدید‌ها و جنگ تحمیلی به مقابله با نظام جمهوری اسلامی برخاست.
وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی، جنگ بین عراق و ایران نبود بلکه جنگ ۴۴ کشور دنیا با انقلاب بود افزود: اما اشتباه مهم استکبار محاسبه نکردن حضور و ظهور مردم در دفاع از کشور بود.
عسکر کریمیان نقش بسیج را در قالب فعال بدنه ملت یکی از نکات مهم و تعیین کننده در دفاع مقدس خواند و گفت: بسیجیان از اقصی نقاط کشور مسیرهای چند صد کیلومتری را برای دفاع از مرزهای اسلامیمان طی کردند تا وجبی از خاک ایران دست دشمن نیافتد.
وی نقش بسیج را در عرصه کنونی و در مقابله با تهدیدات نرم دشمن نیز مهم برشمرد و گفت: بسیج با بصیرت و ولایت مداری خود در همه عرصه‌ها حضور خود را نشان داده و در جنگ نرم نیز نقشی فعال دارد.
وی قدرت بازدارندگی انقلاب را در برهه کنونی از مهم‌ترین نکات در عرصه ملی و بین المللی خواند وگفت: شاخص بالای قدرت بازدرندگی انقلاب و ایران است که استکبار همه قدرت خود را برای شکست آن می‌گذارد.
فرمانده سپاه عاشورا حفظ و صیانت از دستاورد‌ها و قدرت بازدارندگی انقلاب را وظیفه ذاتی سپاه و بسیج عنوان کرد و گفت: سپاه و بسیج با خدامحوری، ولایت مداری و تکلیف مداری و اخلاص که شاخصه اصلی بسیجیان است مقاومت خود را در برابر دشمن حتی در فراسوی مرز‌ها نشان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز