خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته بسیج سپاه عاشورا اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۷۰

تجمع بسیجیان در پنجم آذر، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با علما، همایش بانوان بسیجی، برگزاری جشنواره هنر مقاومت، افتتاح ده‌ها طرح سازندگی، مهدهای مساجد و چندین ساختمان حوزه را از برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

ایلنا: معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا برنامه‌های هفته بسیج در آذربایجان شرقی را تشریح کرد.
به گزارش ایلنا علی داداش‌زاده با بیان اینکه بیش از ده‌ها طرح در این هفته افتتاح می‌شودگفت: ۴۰ سوله چند منظوره صالحین در سطح استان آغاز به کار می‌کنند.
وی افتتاح دومین بیمارستان صحرایی بین المللی در منطقه خداآفرین را از دیگر برنامه‌های مهم سپاه عاشورا در این هفته خواند و افزود: این بیمارستان به منظور خدمات رسانی به اقشار محروم و همچنین اتباع کشور همسایه راه اندازی می‌شود.
داداش‌زاده اعزام ۳۰ اکیپ پزشکی به مناطق محروم استان، ویزیت رایگان بسیجیان در مراکز درمانی سپاه و ویزیت رایگان عموم مردم را در روز تاسیس بسیج از جمله برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.
وی تجمع بسیجیان در پنجم آذر، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با علما، همایش بانوان بسیجی، برگزاری جشنواره هنر مقاومت، افتتاح ده‌ها طرح سازندگی، مهدهای مساجد و چندین ساختمان حوزه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز