خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

استفاده از فضای مجازی در عرصه کتابخوانی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۳۷

۱۳۰ نفر از دست‌اندرکاران عرصه کتاب و کتاب‌خوانی و خادمان این عرصه در آذربایجان شرقی تجلیل شدند.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم استفاده از فضای مجازی در عرصه کتاب‌خوانی، این امر را موجب افزایش سرعت و تسهیل در ارایه خدمات کتابخانه‌ای عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی نصرتی در همایش تجلیل از خادمان کتاب و کتاب‌خوانی استان، با بیان اینکه برای افزایش سطح مطالعه در جامعه باید برنامه‌های خلاقانه‌ای طراحی و اجرا شود، افزود: با توجه به تغییر و تحولات روز دنیا، اکتفا کردن به شیوه‌های گذشته پاسخگوی جامعه مدرن نیست و در خصوص روش‌های مطالعه و افزایش میزان آن باید روش‌های نوین اجرا شود.
وی با اظهار امیدواری به اینکه با برنامه‌ریزی‌های منسجم در عرصه کتاب‌خوانی و کتابداری شاهد افزایش سرعت، کیفیت و جذابیت خدمات در این حوزه باشیم افزود: دستاوردهای ملت‌ها با بهره‌گیری از کتاب به نسل‌های دیگر انتقال می‌یابد.
وی ادامه داد: در بحثمطالعه باید تمام اقشار جامعه در نظر گرفته شود تا روحیه نشاط و شادابی متاثر از مطالعه کتاب‌های فاخر در بین عموم مردم ایجاد شود.
در این مراسم از ۱۳۰ نفر از دست‌اندرکاران عرصه کتاب و کتاب‌خوانی و خادمان این عرصه در آذربایجان شرقی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز