خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی مطرح کرد:

نمایش امیدوار کننده بسکتبالیست‌های شهرداری در هفته‌های آغازین لیگ دسته اول

کد خبر : ۱۲۱۸۱۹

تیم بسکتبال شهرداری تبریز در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در خانه تیم نفت امیدیه با نتیجه ۶۰ بر ۷۰ مغلوب شد.

ایلنا: رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی با ابراز رضایت از عملکرد تیم شهرداری تبریز در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت: این تیم در دو بازی گذشته بازی‌های امیدوارکننده‌ای برابر حریفان انجام داده است.
به گزارش ایلنا کریم پاداش اصل با اشاره به باخت تیم بسکتبال شهرداری تبریز در خانه نفت امیدیه اظهار داشت: تیم شهرداری برای دیدار با تیم نفت امیدیه یکی، دو بازیکن اصلی خود را به همراه نداشت و از سویی برخی بازیکنان این تیم در امادگی کامل نبودند.
وی ادامه داد: برخی از بازیکنان تیم شهرداری در آستانه دیدار با نفت امیدیه دچار سرماخوردگی شدید شده بودند که به همین دلیل نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.
پاداش اصل عنوان کرد: با این حال من از عملکرد تیم شهرداری تبریز در بازی مقابل تیم نفت امیدیه راضی هستم چراکه اطلاع دارم تیم نفت امیدیه بازیکنان قدری در اختیار دارد و به بازیکنانش کمتر از ۱۰۰میلیون تومان نداده است. وی افزود: این در حالیست که تیم شهرداری تبریز در مجموع به اندازه پول دو بازیکن تیم‌های متمول برای یک فصل خود هزینه خواهد کرد.
رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازی‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور تا حدودی فشرده است، گفت: از طرفی بعد مسافت بین شهر‌ها زیاد است و به همین دلیل باید تیم شهرداری تبریز تمرینات خود را با لحاظ کردن فشردگی بازی‌ها انجام دهد.
پاداش اصل با بیان اینکه تیم شهرداری در دو هفته اول نمایش رضایتبخشی برابر حریفان خود داشت، یادآور شد: حریف تیم شهرداری در هفته اول تیمی بود که بازیکنانش از فیزیک بدنی بسیار خوبی برخوردار بودند اما توانست برابر این تیم به پیروزی برسد، در در هفته دوم نیز همانطور که گفتم، تیم شهرداری دچار مشکلاتی بود و نتوانست بازی همیشگی خود را انجام دهد اما با این حال من به بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری خسته نباشید می‌گویم.
وی ادامه داد: با این شرایط کادر فنی تیم شهرداری حتما به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خواهد بود تا این تیم در ادامه فصل بتواند نتایج بهتری کسب کرده و سهمیه لیگ یکی بسکتبال استان را حفظ کند.
تیم بسکتبال شهرداری تبریز در هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در خانه تیم نفت امیدیه با نتیجه ۶۰ بر ۷۰ مغلوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز