خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۱ فقره سرقت منزل در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۵۹

متهم به سرقت ۲۱ فقره سرقت از منازل در شهر تبریز با همدستی فردی بنام(د - ر) با شیوه و شگرد بالا رفتن از علمک گاز(دیواررو) معترف که با راهنمایی متهم کلیه صحنه‌های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت ودر این راستا یک نفر مالخر نیز بنام(ح - ک) نیز شناسایی و دستگیر و در تحقیقات معموله به خرید اموال مسروقه معترف کرد.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری باند سارقین و کشف ۲۱ فقره سرقت منزل خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صابر عباس‌زاده گفت: پرونده‌ای به دادخواهی فردی بهویت(م - الف) از کلانتری ۱۵ مبنی بر سرقت منزل در تبریز به این پلیس واصل شد که طی آن اعلام شده بود علاوه بر سرقت طلاجات یکدستگاه گوشی موبایل به همراه سیم کارت نیز به سرقت رفته است.
وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات گسترده و بازدید از صحنه سرقت و ردیابی گوشی موبایل مشخص شد که سیم کارت مسروقه و گوشی موبایل در دست فردی بنام(س - ل) فعال می‌باشد نامبرده شناسایی و پس از استخراج سوابق کیفری مشخص گردید که نامبرده از سارقین سابقه دار است.
عباس‌زاده افزود: پس از اخذ دستور قضایی وی نیز با شگردهای خاص پلیسی و با استفاده از اصل غافلگیری دستگیر، و به یگان دلالت و در تحقیقات معموله بیان داشت گوشی و سیم کارت را از شخصی بهویت(چ - م) خریداری نموده است که با راهنمایی وی و فعال کردن منابع خبری متهم فوق با یکدستگاه در خیابان قراملک تبریز مشاهده که به محض مشاهده کارآگاهان متواری شد.
وی افزود: کارآگاهان به ناچار با رعایت قانون به کارگیری سلاح و با شلیک دو تیر هوایی خودرو را متوقف ومتهم بدون هیچ گونه خسارت جانی و مالی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل و خودرو به پارکینگ هدایت از متهم بازجوییهای فنی معمول که نامبرده در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه اتهام وارده شده و پس از ارایه دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود.
عباس‌زاده خاطرنشان کرد: متهم به سرقت ۲۱ فقره سرقت از منازل در شهر تبریز با همدستی فردی بنام(د - ر) با شیوه و شگرد بالا رفتن از علمک گاز(دیواررو) معترف که با راهنمایی متهم کلیه صحنه‌های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت ودر این راستا یک نفر مالخر نیز بنام(ح - ک) نیز شناسایی و دستگیر و در تحقیقات معموله به خرید اموال مسروقه معترف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: با توجه به متواری شدن متهم(د - ر) دستگیری وی در دست اقدام بوده وتلاش درجهت دستگیری وی کماکان ادامه دارد و پرونده تکمیلاً به همراه طرفین به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی تبریز ارسال که متهمین با قرار مناسب روانه زندان شدند.
وی در خصوص آسیب‌شناسی سرقت‌ها گفت: اعتیاد شدید متهمین به مواد مخدر صنعتی، بیکاری، فقر متزلزل بودن وضیعت خانوادگی متهمین و عدم برخورد قاطع مقام قضایی با سارق ردیف دوم که دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشند از نکات قابل توجه این سرقت‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز