خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی خبر داد:

توقیف بیش از سه هزار دستگاه وسیله نقلیه در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۵۷

۷۹۸ دستگاه از این خودرو‌ها در کلانشهر تبریز متوقف گردیده و بیشترین خودروهای متوقف شده بعد از شهرستان تبریز، به ترتیب مراغه، بناب و اهر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

ایلنا: رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی از برخورد با متخلفان وسایل نقلیه و توقیف۳ هزار و ۷۱۳ دستگاه در آبان ماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ناصر میکائیلی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی علاوه بر آموزش و فرهنگ سازی ترافیک در عرصه‌های مختلف با متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی نیز برخورد کرده است به طوریکه در آبان ماه سال جاری تعداد یک هزار و ۶۴۱ دستگاه خودرو و ۲ هزار و ۷۲ دستگاه موتورسیکلت توسط این پلیس توقیف شده است.
وی افزود: بر اساس این گزارش ۷۹۸ دستگاه از این خودرو‌ها در کلانشهر تبریز متوقف شده و بیشترین خودروهای متوقف شده بعد از شهرستان تبریز، به ترتیب مراغه، بناب و اهر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
میکائیلی خاطرنشان کرد: از تعداد ۲ هزار و ۷۲ دستگاه موتور سیکلت توقیف شده به ترتیب شهرستانهای مرند، تبریز و مراغه در رتبه‌های نخست قرار گرفته‌اند.
میکائیلی در پایان همشهریان را برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دعوت کرده و رانندگی ایمن را از آنان خواستار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز