خبرگزاری کار ایران

برای بار دوم:

علیرضا صدری مدیر عامل پتروشیمی تبریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۰۵

علیرضا صدری از بدو تاسیس پتروشیمی تبریز از مدیران فعال و کارآمد این مجتمع بوده و در زمان بازنشستگی نیز رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل این شرکت بود.

ایلنا: علیرضا صدری برای بار دوم به مدیر عاملی پتروشیمی تبریز به عنوان نگین صنایع خطه شمال غرب کشور منصوب شد.
به گزارش ایلنا، عادل‌نژاد سلیم رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در مراسم معارفه مدیر عامل جدید، ضمن قدردانی از خدمات ممقانی مدیرعامل قبلی این مجموعه گفت: مدیر عامل جدید باید ارزش‌های اسلامی و کرامت انسانی، بهره گیری از قابلیت‌های کارکنان با شناسایی نیروهای توانمند، مسولیت پذیر، مومن و برخوردار از وجدان کاری، جذب نیروهای کارآمد و ارائه آموزشهای لازم، بررسی ساختار شرکت برمبنای الزامات بازار سرمایه، تقویت مدیریت بازرگانی برای حضور در بازارهای داخلی و خارجی، توسعه و تکمیل زنجیره تولید به منظور تامین نیازهای بازار مصرف، توجه به اصل مشتری مداری، سهامداران و کارکنان و همچنین رعایت بهداشت و حفاظت از محیط زیست سرلوحه کار خویش قرار دهد.
لازم به ذکر است علیرضا صدری از بدو تاسیس پتروشیمی تبریز از مدیران فعال و کارآمد این مجتمع بوده و در زمان بازنشستگی نیز رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل این شرکت بود.
گفتنی است ظرفیت تولید پتروشیمی تبریز ۷۵۰ هزار تن انواع فرآورده‌های پلیمری و شیمیایی در سال می‌باشد که علاوه بر تامین نیازهای داخلی تاکنون به ۳۲ کشور صنعتی جهان صادارات داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز