خبرگزاری کار ایران

سوء ظن مسافر سارقی را گرفتار پلیس کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۵۹

این سارق علیرضا «س» اهل و ساکن تبریز در تحقیقات به سرقت سه دستگاه خودرو پراید با همدستی فردی بنام حسین «ب» اعتراف کرد که در این راستا دو دستگاه خودرو کشف شده است.

ایلنا: فرمانده انتظامی مرند در آذربایجان شرقی از شناسائی و دستگیری سارق خودرو با همکاری و هوشیاری مردم خبر داد.
به گزارش ایلنا، «فرهنگ نوروزی» گفت: در پی اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید، کشف خودرو و دستگیری متهم به سرقت در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت که بلافاصله راههای مواصلاتی شهرستان تحت کنترل قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع اقدامات لازم برای کشف خودرو مذکور ادامه داشت تا اینکه خودرو مورد نظر پس از گذشت چند ساعت از وقوع سرقت در حوالی روستای پیام شناسایی و توسط عوامل کلانتری ۱۳ عباسی مرند تعقیب که سارق به یکی از روستاهای اطراف فرار و با استفاده از تاریکی شب در ورودی روستا خودرو را‌‌ رها و به همراه پسر بچه خرد سال متواری شد.
نوروزی تصریح کرد: جستجوی شبانه برای دستگیری سارق به نتیجه نرسید و عوامل خودرو را به کلانتری دلالت دادند و صبح روز بعد سارق که همه چیز را تمام شده پنداشته بود برای مراجعت به منزل سوار خودرو عبوری شد و در این حین نامبرده با توجه به داشتن بچه همراه مورد سوءظن یکی از مسافران قرار گرفت که وی موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله در جلو کلانتری ۱۳ عباسی سارق دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
فرماندهی انتظامی مرند خاطر نشان کرد: این فرد بنام علیرضا «س» اهل و ساکن تبریز در تحقیقات به سرقت سه دستگاه خودرو پراید با همدستی فردی بنام حسین «ب» اعتراف نمود که در این راستا دو دستگاه خودرو کشف و تحقیقات لازم برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز