خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ویژه میانه:

سایه سنگین بیکاری بر جامعه نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۹۷

در حال حاضر یکی از پیچیده‌ترین موضوع نظام بحثاقتصادی و در متن آن بیکاری است.

ایلنا: فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: بیکاری سایه سنگینی بر جامعه افکنده و موجب نگرانی شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا تقی خلفاپور در نشست سرمایه گذاری شهرستان با بیان اینکه در حال حاضر یکی از پیچیده‌ترین موضوع نظام بحثاقتصادی و در متن آن بیکاری است تاکید کرد: چاره اندیشی برای رفع بیکاری جوانان جامعه بر همه تکلیف شرعی و قانونی است.
معاون استاندار آذربایجان شرقی تشکیل کارگروههای کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری برای بهره وری بیشتر از جلسات، کاربردی کردن جلسات، جمع آوری اطلاعات جامع‌تر از حوزه‌های کشاورزی، صنعت، معدن و پتانسیلهای گردشگری در راستای سرمایه گذاری بهینه را خواستار شد.
خلفاپور همچنین بر تهیه بانک اطلاعات الکترونیکی و نرم افزاری در چهار حوزه ذکرشده و بانک اطلاعاتی برای شناسایی صاحبان سرمایه تاکید کرد.
فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه میانه متنوع‌ترین معادن استان را داراست از فعالیت ۲۶ معدن با ۱۳ تنوع خبرداد و گفت: پرلیت یکی از معادن غنی میانه با ۶۳۸ کاربرد بوده و در کشور شاخص است همچنین معدن مولیبدن که ارزش اقتصادی بالا‌تر از مس را دارد و اخیرا توسط بخش خصوصی مورد بهره برداری قرارگرفته هم اکنون برای ۱۰۰ اشتغالزایی کرده و در ۲ سال آینده برای حداقل ۳ هزار و حداکثر ۵ هزارنفر ایجاد اشتغال خواهد نمود.
وی خاطرنشان کرد: ستادسرمایه گذاری شهرستان باید جلب و جذب سرمایه گذاران را مورد توجه ویژه قرار دهند تا به رفع بیکاری جوانان شهرستان کمک کنند زیرا بزرگ‌ترین عبادت خدمت به خلق الله است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز