خبرگزاری کار ایران

گردهمایی رؤسای HSE منطقه شمال‌غرب به میزبانی شرکت گاز آذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۵۶

بررسی نحوه استقرار و ارزیابی HSE پیمانکاران در شرکت‌های عضو، بررسی اهم فعالیتهای اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل به منظور ارتقای سطح فعالیت‌ها، ارائه تجربیات، تحقیقات و پژوهش‌های صورت پذیرفته در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست، برگزاری ادواری جلسات با حضور کار‌شناسان ذیربط، بررسی بیمه حوادثمشترکان گاز طبیعی و پیشنهادات اجرایی در جهت اعمال تغییرات لازمه از جمله موضوعات مورد بررسی در این گردهمایی بود.

ایلنا: گردهمایی هم اندیشی در جهت ارتقای حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست رؤسای HSE منطقه شمالغرب به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: این گردهمایی با حضور رؤسای امور HSE و پدافند غیر عامل شرکت گاز هر چهار استان عضو منطقه شمالغرب شامل برگزار شد.
آریان‌پور با اشاره به نتایج مطلوب این هم اندیشی در ارتقای سطح فعالیت‌های مشترک تصریح کرد: بررسی نحوه استقرار و ارزیابی HSE پیمانکاران در شرکت‌های عضو، بررسی اهم فعالیتهای اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل به منظور ارتقای سطح فعالیت‌ها، ارائه تجربیات، تحقیقات و پژوهش‌های صورت پذیرفته در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست، برگزاری ادواری جلسات با حضور کار‌شناسان ذیربط، بررسی بیمه حوادثمشترکان گاز طبیعی و پیشنهادات اجرایی در جهت اعمال تغییرات لازمه از جمله موضوعات مورد بررسی در این گردهمایی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز