خبرگزاری کار ایران

توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر؛

طرح ملی سلامت در شهرستان میانه اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۹۵

در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بارویکرد غربالگری بیماریهای زنان و کودکان، درروستای حلاج علیا با ویزیت رایگان - تست قند خون - توزیع وسایل بهداشتی ٬ آموزش و مشاوره به زنان توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان میانه اجرا گردید.

ایلنا: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میانه، با بیان این کهطرح ملی سلامت توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر در میانه اجرا شد، گفت: طرح ملی سلامت توسط داوطلبان فعال شهرستان در روستاهای محروم منطقه به اجرا در آمد.
به گزارش ایلنا از تبریز، مثنی حیاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور اجرای اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر و نیز حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بارویکرد غربالگری بیماریهای زنان و کودکان درروستای حلاج علیا با ویزیت رایگان - تست قند خون - توزیع وسایل بهداشتی ٬ آموزش و مشاوره به زنان توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان میانه اجرا شد.
وی افزود: همچنین در حاشیه این طرح به منزل یکی از اهالی روستا بنام بالا اوغلان پدر خدیجه ولی‌پور دختر لب شکری روستا رفتند که با حمایت و پی گیریهای مستمر داوطلبان شهرستان میانه و همکاری انجمن معلولین توانمند میانه هزینه عمل جراحی به صورت رایگان توسط پزشک داوطلب بیمارستان تهران انجام گرفت و مابقی هزینه‌های عمل توسط امور داوطلبان هلال احمر میانه پرداخت گردید.
گفتنی است که این دومین عمل این دختر بچه می‌باشد که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان میانه صورت می‌گیرد و عمل سوم نیز در اواخر اسفند ماه سالجاری انجام خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز