خبرگزاری کار ایران

تمهیدات ترافیکی ویژه محرم در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

کد خبر : ۱۱۹۱۰۰

رانندگان از تولید آلودگی صوتی توسط وسیله نقلیه خودداری و با توجه به اینکه در ایام محرم لباس افراد تیره می‌باشد، دقت لازم در عبور و مرور را داشته باشند تا سوانح رانندگی به حداقل برسد ودر هنگام پخش نذری تردد خودرو‌ها را مختل ننمایند.

ایلنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان شرقی، از تمهیدات ترافیکی بمنظور تامین نظم وامنیت شهروندان خبر داد.
به گزارش ایلنا، ناصر میکائیلی افزود: در ایام ماه محرم، پلیس راهنمایی و رانندگی در خدمت عزاداران حسینی بوده و با پیش بینی‌های بعمل آمده از وضعیت شهرستان‌ها در راستای تامین نظم و عبور و مرور، برای تمامی محل‌های حساس عامل راهنمایی و رانندگی پیش بینی شده است.
وی از مسئولین دسته جات عزاداری خواست: که همکاریهای لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی طبق روال سالهای گذشته داشته باشند تا در سطح شهر تراکم ترافیکی ایجاد نشود.
میکائیلی ضمن تاکید بر رعایت هر چه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی توصیه‌هایی نیز به همشهریان داشت وتصریح کرد: رانندگان از پشت نویسی خودرو‌ها جداً خودداری نموده ودر حد امکان از تردد در مسیرهای عبور هیئت عزاداری پرهیز نمایند.
میکائیلی گفت: رانندگان از تولید آلودگی صوتی توسط وسیله نقلیه خودداری و با توجه به اینکه در ایام محرم لباس افراد تیره است، دقت لازم در عبور و مرور را داشته باشند تا سوانح رانندگی به حداقل برسد ودر هنگام پخش نذری تردد خودرو‌ها را مختل ننمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز