خبرگزاری کار ایران

دیدار اعضای هیأت مدیره شهرک صنعتی شهید سلیمی با رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۴۱۳

اعضای هیأت مدیره شهرک صنعتی شهید سلیمی صبح امروز با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ، صابر پرنیان ، در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از فعالان اقتصادی ، صنعتگران و تولید کنندگان استان، گفت: بسیاری از صاحبان صنایع شناخته شده و تاثیرگذار کشور که دارای نشان های تجاری معتبری در حوزه‌های مختلف اعم از صنایع شیرینی و شکلات و مواد غذایی، فولاد و بهداشتی ، می باشند درشهرک صنعتی پرافتخار شهید سلیمی فعالیت دارند و زمینه ساز توسعه اقتصادی ، رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار استان بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تحقق رفع عملی موانع تولید در رئوس برنامه‌های صمت استان است، ادامه داد: بزرگمردانی چون مقیمی طلایه دار صنعت استان بوده اند و همگی ما مسئولیت خطیری در قبال حفظ و حراست از تلاش های بزرگان صنعت آذربایجان شرقی داریم و حمایت از اقدامات توسعه ای تولیدکنندگان و جذب سرمایه گذاران در اولویت برنامه مسئولین استانی است.

پرنیان تاکید کرد: با پیگیری برنامه های محوری وزارت صمت و مسئولان استان عزم جدی برای افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تسریع در بازگشت واحدهای صنعتی تعطیل و راکد به چرخه تولید داریم.

در ادامه این دیدار صمیمانه جمعی از اعضای هیأت مدیره شهرک صنعتی شهید سلیمی با تبریک انتصاب پرنیان به عنوان رئیس سازمان صمت استان و آرزوی موفقیت برای وی و ضمن بیان دیدگاهها و نظرات خود ، بر حمایت از صنعتگران ، تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی استان تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز