خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ دسته دوم

ماشین سازی و مس سونگون نمایندگان آذربایجان شرقی پیروز شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۸۴

در دیدار خارج از خانه با سه گل هورداد کرمان را در هم کوبید. / مس سونگون با سه گل مهمانش کارگر بنه گز را بدرقه کرد.

ایلنا: در چهارچوب هفته چهارم رقابتهای لیگ فوتبال دسته دوم کشور عصر روز سه شنبه یک دیدار در کرمان برگزار شد و طی آن ماشین سازی تبریز توانست با سه گل تیم هورداد رایان کرمان(سامسونگ) را شکست دهد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز توانست در یک بازی خارج از خانه تیم هورداد رایان کرمان را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.
دیدار هورداد رایان کرمان و ماشین سازی تبریز در زمین چمن شهرداری کرمان برگزار شد. داوری این دیدار را علیرضا نوذری بر عهده داشت.
احد رستمی در دقایق ۴۳ و ۶۵ و علی محمدی در دقیقه ۷۳ گل‌های تیم ماشین سازی تبریز را به ثمر رساندند.
در ترکیب تیم ماشین سازی داود هوایی، شبیر قلی‌پور، مصطفی قلندری، توحید قوجایی، فرید صلاحی(۸۶ حسین آقامحمدزاده)، احد رستمی(۸۳ جواد پیرانی)، مهدی فرخی، علی درخشان، علی محمدی، حسین‌پور اسد(۷۷ ناصر عبدی)، جاوید یوسفی، حضور به میدان رفتند.
سید رضا سادات نیز هدایت تیم ماشین سازی در این دیدار با بر عهده داشت.
تیم ماشین سازی تبریز با این برد شش امتیازی شد.
از هفته پنجم سری مسابقات لیگ دسته دو کشور نیز یک دیدار در تبریز برگزار شد، که تیم فوتبال مس سونگون توانست تیم کارگر بنه گز را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.
نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و در نیمه دوم فرهاد خیر خواه در دقیقه ۸۵ گل دوم تیم مس سونگون را وارد دروازه تیم حریف کرد، این پایان کار نبود رسول بهاروند بازیکن آینده دار تیم مس گل سوم را نیز به ثمر رساند تا تیم مس سونگون این دیدار را با نتیجه سه بر یک به نفع خود به اتمام برساند تا سه امتیاز این دیدار را به اندوخته‌های قبلی خود اضافه کند.
گل‌های تیم مس سونگون را محسن گیاهی، فرهاد خیرخواه و رسول بهاروند وارد دروازه تیم کارگر بنه گز کردند.
در این دیدار سعید نوروزی به جای محسن گیاهی، سید حسین حسینی به جای رضا حمزه‌پور، امیری نسب به جای محمد شاه محمدی وارد بازی شدند.
اسماعیل حلالی تیم خود را با این نفرات به میدان فرستاد: فرزین گروسیان، علیرضا عبادی، شیرزاد فرید، رضا حمزه‌پور، محمد شاه محمدی، میثم آرمیان، محمد چگینی، رسول بهاروند، مهدی رستم‌زاده، محسن گیاهی، فرهاد خیرخواه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز