خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

ناشنوایان، بیماران پیوند اعضاء و خاص باید سریعا شناسایی و تحت پوشش ورزش قرار گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۸۰

فقر حرکتی و عدم تحرک و ورزش نکردن در بین پیوند اعضاء و بیماران خاص را عامل بسیار مهمی برای شدت بخشیدن به بیماری آنان است.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: تحرک، امید به زندگی و پایداری سطح سلامتی ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص از اهداف مهم این اداره کل و هیات ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص آذربایجان شرقی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در مجمع انتخابات هیات ورزش‌های ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص آذربایجانشرقی افزود: ورزش و تحرک برای همه افراد جامعه امری مهم و ضروری است و برای قشر آسیب پذیر پیوند اعضاء و بیماران خاص واجب بوده و همواره بایستی سطح سلامتی و امید به زندگی را به واسطه ورزش درآنان در وضعیت مناسب و پایدار قرار داد و در این امر مهم اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات با همکاری ارگانهای مربوطه همچون بهزیستی و کانون‌های مربوطه پیشقدم خواهند بود.
اسبقیان افزود: از ظرفیت‌های بهزیستی و کانون‌های ناشنوایان و بیماران خاص در استان با تعامل و همکاری به نحو احسن بایستی استفاده شود و در کمترین زمان ممکن بایستی مطالعات لازم در خصوص وضعیت ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص در شهرستان‌ها آغاز و شناسایی شده تا سریعا تحت پوشش ورزش استان قرار گیرند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی فقر حرکتی و عدم تحرک و ورزش نکردن در بین پیوند اعضاء و بیماران خاص را عامل بسیار مهمی برای شدت بخشیدن به بیماری آنان دانست و افزود: توسعه مسائل فرهنگی و اخلاق اسلامی و ورود کار‌شناسان روان‌شناس به ورزش ناشنوایان، پیون اعضاء و بیماران خاص از مهم‌ترین اهداف هیات خواهد بود و دستورات و تاکیدات لازم در این خصوص صادر شود.
لازم به ذکر است مجمع انتخابات هیات ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص آذربایجانشرقی به ریاست مدیر کل ورزش و جوانان استان و ۱۳ نفر از اعضاء مجمع برگزار شد و غلامحسین باغ آبادی با ۱۴ رای به مدت ۴ سال رییس هیات شد.
برای احراز پست ریاست هیات ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص آذربایجان‌شرقی تنها کاندیدا غلامحسین باغ آبادی سرپرست هیات بود.
رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص کشور ریاست مجمع را به سید محمد شروین اسبقیان تفویض اختیار کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز