خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

اعتقاد عمیق امام خمینی(ره) به عزت و شوکت مسلمین در وصف نمی‌گنجد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۳۹

امام خمینی(ره) در بین علما از جامعیتی ویژه برخوردار بود و بیان حق مطلب در مورد شخصیت متعالی ایشان کاری دشوار است.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: اعتقاد عمیق امام خمینی(ره) به عزت و شوکت مسلمین و نفی سلطهٔ کافران در وصف نمی‌گنجد.
به گزارش خبرنگار ایلنا «علی داننده» در آیین اختتامیه جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی معمار انقلاب اظهار داشت: امام خمینی(ره) در بین علما از جامعیتی ویژه برخوردار بود و بیان حق مطلب در مورد شخصیت متعالی ایشان کاری دشوار است.
وی افزود: جمهوریت، اسلامیت و مردم‌سالاری تجربیات بی‌نظیری هستند که با هدایت امام خمینی(ره) حاصل شد و این ظرفیت بی‌پایان امروز در اختیار ما قرار گرفته است.
داننده با اشاره به شجاعت و صراحت امام خمینی(ره)، گفت: شجاعت امام(ره) در بیان حقایق نیاز به کاوش‌ها و بررسی‌های عمیق اندیشمندان دارد چراکه امام(ره) در زمانی که نفس‌ها در سینه‌ها حبس بود و نزدیک‌ترین افراد به هم اعتمادی نداشتند، ‌با آمریکا و اسرائیل و طاغوت به مبارزه برخاست و آنی از تهدیدات و خطرات در کمین نهراسید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، عبودیت و بندگی امام(ره) را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: پایبندی این شخصیت ارزشمند اسلام به انجام فرایض و مستحبات، ‌انس وی با قرآن و تقیدش به نماز از ایشان عارفی ساخت که این عرفان و معرفت در اعمال و گفتارش نیز ساری و جاری بود.
وی تاکید کرد: اگرچه امروز امام(ره) در میان ما نیست اما اندیشه‌های تاثیرگذار و متعالی‌اش با زندگی بشریت عجین شده و ندای آزادی‌خواهی و بیداری اسلامی در بین آزادی‌خواهان مسلمان نمود عینی این واقعیت است.
داننده شناخت عمیق از فضای مجازی، ‌مخاطبین و تاثیرگذاری آن برای بهره‌برداری درست از ظرفیت حساس و مهم این فضا را برای مسوولین امر، ‌مردم و اصحاب فرهنگ و هنر امری ضروری برشمرد و گفت: بسیج امکانات و تلاش برای هم‌افزایی و پرهیز از کارهای متفرقه و سطحی بستر کار را برای فعالیت‌های موثر و ماندگار فراهم می‌نماید و این جشنواره آغازی است برای جوانان عاشق امام(ره) که وارد این عرصه شده‌اند تا اندیشه‌های امام را ترویج دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز