خبرگزاری کار ایران

۲ روستا به شمار روستاهای بهره‌مند از گاز جلفا افزوده شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۰۵

گازرسانی به ۲ روستای کمارعلیا و کمار سفلی جزء پروژه گازرسانی به ۴ روستای سیه رو د بوده که با ۳۱۲ خانوار و ۶۷۰ نفر جمعیت روستایی و صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هم اکنون به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است.

ایلنا: آیین افتتاح پروژه گازرسانی به ۲ روستای کمارعلیا و کمارسفلی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرعامل شرکت گاز استان در جمع صمیمی اهالی کمار علیا با اشاره به صعب العبور بودن مسیر گازرسانی و لزوم صرف هزینه‌های مالی و تلاش هر چه بیشتر نیروهای عملیاتی در اجرای این پروژه گفت: برای تحقق ارائه خدمت به مردم با توجه به موقعیت جنگلی و سردسیر منطقه، باید اهتمام ویژه‌ای را برای توسعه و پیشرفت و تسریع در پروژه گاز رسانی به روستا‌ها داشته باشیم چرا که ارائه خدمات رفاهی به روستاییان زمینه ساز نیل به توسعه پایدار خواهد بود.
ولی ا… دینی ادامه داد: گازرسانی به ۲ روستای کمارعلیا و کمار سفلی جزء پروژه گازرسانی به ۴ روستای سیه رو د بوده که با ۳۱۲ خانوار و ۶۷۰ نفر جمعیت روستایی و صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هم اکنون به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است.
وی متراژ شبکه اجرایی در این پروژه را ۲۴ هزار و ۸۵۱ متر اعلام کرد و گفت: توسعه و رشد شبکه گاز در مناطق روستایی علاوه بر تامین گرمایش خانوار‌ها، بیشترین کاربری را در صنایع تبدیلی، تامین انرژی گلخانه‌ها و بخش کشاورزی و دامپروری و به تبع آن افزایش اشتغالزایی، کاهش مهاجرت روستایی و افزایش درآمد سرانه روستاییان را به همراه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان اضافه کرد: تمام سعی و تلاشمان این است تا با برنامه ریزی صحیح و مناسب ضمن استفاده بهینه از امکانات موجود، با سعی و تلاش بیشتر بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.
گفتنی است هم اکنون ۸۸ درصد روستا‌ها و ۹۸ درصد جمعیت شهرستان جلفا تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز