خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی:

امکان نصب دستگاه ضدتگرگ در مناطق مستعد باغداری آذربایجان شرقی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۷۰

نخستین دستگاه ضدتگرگ به صورت پایلوت در منطقه ورگهان اهر از سوی سازمان جهادکشاورزی نصب شده که خوشبختانه عملکرد مثبت این دستگاه موجب استقبال کشاورزان و باغداران شده است.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از آمادگی این سازمان برای راه‌اندازی و نصب دستگاه ضدتگرگ در مناطق مستعد باغداری با مشارکت و پرداخت ۵۰ درصد هزینه این دستگاه‌ها خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود محمدیان کهد در جمع کشاورزان شهرستان اهر سخن می‌گفت افزود: نخستین دستگاه ضدتگرگ به صورت پایلوت در منطقه ورگهان اهر از سوی سازمان جهادکشاورزی نصب شده که خوشبختانه عملکرد مثبت این دستگاه موجب استقبال کشاورزان و باغداران شده است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر به علت سرمایه‌گذاری قابل توجه در زمین‌های کشاورزی پایاب سد ستارخان اهر و تجهیز زمین‌های کشاورزی و باغی به سیستم آبیاری قطره‌ای شاهد توسعه قابل توجه باغات میوه در این شهرستان هستیم که در این زمینه پنج واحد سردخانه با ۲۵ تن ظرفیت راه‌اندازی شده و به زودی بزرگ‌ترین واحد سردخانه ۱۰ هزار تنی با امکانات و تجهیزات جانبی نیز توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به ظرفیت بالای منطقه در بخش کشاورزی و باغی افزود: سازمان جهادکشاورزی از تمام سرمایه‌گذاران برای ایجاد صنایع جنبی میوه و لبنیات و سایر فرآورده‌هایی که دارای توجیه اقتصادی و فنی در منطقه باشد با ارائه تسهیلات حمایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز