خبرگزاری کار ایران

۵/۲ تن لواشک غیر بهداشتی در شبستر کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۱۲

متهمان در کارخانجات لواشک سازی فنون و مهارت تهیه و تولید لواشک را یاد گرفته و با استفاده از وسایل مستعمل و غیر بهداشتی و درج برچسب‌های جعلی اقدام به تولید لواشک می‌کردند. / دستگاه‌ها توسط نماینده بهداشت پلمپ و متهمان دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در استان آذربایجان شرقی از کشف بیش از دو تن لواشک غیر بهداشتی خبر داد.
به گزارش ایلنا، صفایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید لواشک غیر بهداشتی از خرما و آرد فاسد و رنگ‌های صنعتی واقع در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان، ماموران اداره اماکن و نماینده بهداشت شهرستان با هماهنگی مقام قضایی به محل عزیمت و در بازرسی از منزل ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم خمیر لواشک و ۵۰کیلو لواشک بسته بندی شده، مواد شیمیایی صنعتی و خرمای فاسد را کشف کردند.
فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: مته‌مان به هویت(و - س)،(ا - ر) و(ع - ر) در کارخانجات لواشک سازی فنون و مهارت تهیه و تولید لواشک را یاد گرفته و با استفاده از وسایل مستعمل و غیر بهداشتی و درج برچسب‌های جعلی اقدام به تولید لواشک می‌کردند که دستگاه‌ها توسط نماینده بهداشت پلمپ و مته‌مان دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: مردم برای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت در جامعه و جلوگیری از سوءاستفاده افراد فرصت طلب و سود جو موارد مشکوک رابه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز