خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ورزقان و خاروانا:

بالاخره پای ورزش همگانی به ورزقان باز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۲۱

براساس توافقاتی با وزارت ورزش و جوانان ۵ مجموعه ورزشی در سه روستا و یک باب استخر و یک سالن ورزش باستانی در خود شهر ورزقان احداثشود.

ایلنا: نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس توافقاتی که با وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته مقرر شده تا چند طرح و پروژه ورزشی در شهرستان ورزقان اجرا شود.
به گزارش ایلنا، الهوردی دهقانی در گفتگو با خبرنگاران افزود: براساس این توافق ۵ مجموعه ورزشی در سه روستا و یک باب استخر و یک سالن ورزش باستانی در خود شهر ورزقان احداثشود.
وی در گفت: سالن ورزشی با کارآیی چند منظور از جمله فوتبال، والیبال، هندبال و… در روستاهای صومعه دل، آقبلاغ سفلی و ارزیل احداثمی‌شود.
دهقانی در مورد مجموعه‌های پیش بینی شده برای مرکز شهرستان نیز گفت: وزرات ورزش و جوانان قول داده تا اقدامات لازم برای ساخت یک باب سالن ورزشی زورخانه‌ای و یک مجموعه استخر در شهر ورزقان را داشته باشد.
وی تاکید کرد: برای احداثو بهره برداری از طرحهای یاد شده ۳ میلیارد ریال اعتبار نیاز می‌باشد که از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان تامین خواهد شد.
دهقانی درباره پروسه زمانی بهره برداری از این طرح‌ها نیز گفت: اجرای این طرح‌ها از سال آینده شروع خواهد شد و تلاش می‌شود مردم روستاهای یاد شده و روستاهای همجوارآن‌ها و جوانان خود شهر ورزقان بزودی بتوانند از امکان ورزشی یاد شده استفاده کنند.
وی ورزقان را نیازمند توجه ویژه در حوزه ورزش اعلام کرد و گفت: باتوجه به وجود قشر جوان در این شهرستان و نبود هیچگونه امکانات ورزشی و تفریحی در این شهرستان می‌طلبد تا مسولین حوزه‌های جوانان و ورزش کشور و استان توجه ویژه‌ای را به این منطقه محروم در جهت پربار کردن اوقات فراغت جوانان و جلوگیری از پیش آمدن اتفاقات ناخوشآیند اجتماعی در قبال نبود امکانات یاد شده باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز