خبرگزاری کار ایران

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

تحقق افتتاح مترو تبریز با وعده‌های خلاف عملی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۷۱

از اواخر سال گذشته شهروندان تبریزی در انتظار به کار افتادن خط یک مترو تبریز هستند و این درحالی است که در نیمه سال ۹۲ هستیم و همچنان مسئولان قطار شهری تبریز تاریخ دقیقی از را اندازی این خط ارائه نمی‌دهند.

ایلنا: نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تحقق افتتاح خط یک مترو تبریز با وعده‌های خلاف عملی نیست.
به گزارش خبرنگار ایلنا محدثبا انتقاد ازخلف وعده مسئولان مترو در راه اندازی فاز یک قطار شهری تبریز گفت: از اواخر سال گذشته شهروندان تبریزی در انتظار به کار افتادن خط یک مترو تبریز هستند و این درحالی است که در نیمه سال ۹۲ هستیم و همچنان مسئولان قطار شهری تبریز تاریخ دقیقی از را اندازی این خط ارائه نمی‌دهند.
محدثبا اظهار نارضایتی از آماده نبودن ایستگاه‌های مترو تبریز خاطر نشان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد بی‌توجهی به پیشرفت عمرانی در قطار شهری تبریز بوده‌ایم که با تداوم این روند بعید است تا پایان سال ۱۳۹۵ نیز نباید انتظار بهره برداری کامل از خط یک قطار شهری تبریز داشت.
وی همچنین با اشاره به اهداف اصلی اجرای پروژه قطار شهری تبریز تاکید کرد: افزایش سهم حمل و نقل ریلی تبریز در جابجایی مسافر، کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌های سفرهای درون‌شهری، کاهش آلودگی هوا، تکمیل و توسعه ناوگان حمل و نقل درون‌شهری، ارتقای سطح رفاه و آسایش شهروندان، از مهم‌ترین اهداف اجرای پروژه قطار شهری تبریز شمار می‌رود.
نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با تأکید بر اینکه باید هرچه سریع‌تر آخرین وضعیت ورود واگن‌های خریداری شده برای خط یک مترو تبریز روشن شود تصریح کرد: بدیهی است که بدون ورود و آماده‌سازی این واگن‌ها و از طرفی عدم تعیین تکلیف ایستگاه‌های واقع در مسیر، به هیچ وجه امکان راه اندازی و افتتاح این خط فراهم نخواهد شد و مدیران سازمان قطار شهری تبریز باید به طور شفاف و روشن اطلاعات دقیقی از زمان ورود واگن‌ها، آخرین وضعیت اجرای خط یک، تملک و احداثایستگاه‌ها و راه اندازی و افتتاح این خط به عموم شهروندان ارایه کنند.
محدثدر عین حال از برنامه ریزی شورای اسلامی شهر برای انجام بررسی‌های همه جانبه در خصوص آخرین وضعیت خط یک مترو تبریز خبر داد.
گفتنی است خط اول قطار شهری به طول ۱۷ کیلومتر در مسیر ائل گؤلی تا لاله در حال اجراست و برای این خط ۲۰ ایستگاه پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز