خبرگزاری کار ایران

شهردار جدید عجب‌شیر معرفی شد

کد خبر : ۱۱۵۹۸۶

شهریار برقی به عنوان شهردار جدید عجب‌شیر جایگزین منصور طالب‌پور شهردار قبلی این شهر شد.

ایلنا: طی مراسمی شهریار برقی به عنوان شهردار جدید عجب‌شیر جایگزین منصور طالب‌پور شهردار قبلی این شهر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در این آیین با تاکید بر استقرار مدیریت یکپارچه در شهرداری‌ها، تعامل شورا‌ها و شهرداران را برای حفظ حقوق شهروندی ضروری دانست و گفت: توسعه و عمران شهری در سایه مدیریت یکپارچه در شهرداری‌ها محقق می‌شود.
مرتضی موحدنیا هدایت سرمایه‌های اجتماعی برای عمران و توسعه شهر‌ها را مستلزم مدیریت جامع و توانمند شهری دانست و گفت: همکاری مردم با مسئولان و مدیریت شهری، موجب برآورده شدن هرچه بیشتر نیاز‌ها و خواسته‌های مردم در راستای توسعه متوازن شهری می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به پیچیدگی‌های مباحثشهری و ارتباطات مردم، رفع مسایل و مشکلات شهری باید در قالب مدیریتی جامع و اصولی و تعامل همه جانبه بررسی شود.
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: به طور قطع شهرداری به تنهایی نمی‌تواند موفق به اداره شهر و برآورده ساختن همه نیازهای شهروندان شود، بنابراین همکاری و همراهی همه عوامل مرتبط از جمله شورا‌ها در این زمینه لازم است.
وی گفت: با وجود دامنه گسترده فعالیت شهرداری‌ها بطور قطع منابع دولتی جوابگوی برنامه‌های اجرایی در شهر‌ها نبوده و حضور بخش خصوصی و مشارکت سازنده مردم در این رابطه تاثیرگذار است.
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: شهروندان رکن اصلی برنامه ریزی‌های شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی هستند و باید آنان نیز در اجرای برنامه‌های شهری نقش خود را ایفا کنند.
موحدنیا افزود: در زمان کنونی عملکرد عمومی و تخصصی شهرداری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی بیش از گذشته مورد توجه و نقد و بررسی مردم قرار گرفته و باید در تامین خواسته‌های مردم تلاش بیشتری کنند.
وی یادآوری کرد: شهرداری‌های تعامل گرا و مردمی محور، بهتر می‌توانند زمینه‌های لازم را برای تحول در امور عمران شهری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی حوزه‌های شهری فراهم کنند.
در این آیین شهریار برقی به عنوان شهردار جدید عجب‌شیر معرفی و از خدمات شش ساله منصور طالب‌پور شهردار قبلی این شهر و اعضای شوراهای اسلامی سابق تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز