خبرگزاری کار ایران

لیگ بر‌تر فوتبال:

نفت تهران ۲ گسترش فولاد تبریز ۱

کد خبر : ۱۱۵۳۴۳

سومین باخت متوالی شاگردان خطیبی رقم خورد.

ایلنا: شاگردان یحیی گل محمدی سرمربی تیم نفت تهران دریک بازی کاملا حساب شده و به رغم ده نفره بودن، توانستند تیم گسترش فولاد تبریز را در خانه خود مغلوب و به سه امتیاز شیرین این بازی دست یابند.
به گزارش ایلنا دراین دیدار که عصر روز جمعه و در حضور اندک تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزارشد، سرمربی تیم نفت تهران، نیمه مربیان را با تفکرات کاملا حساب شده به سود خود رقم زد و شاگردان رسول خطیبی را در خانه خودشان شکست داد تا با ۲۵ امتیازی شدن به دیوار به دیوار صدرنشین جدول برسد.
در این دیدار که قضاوت آن را جمشید محمدی با کمک‌های بهرام نبوی و محمد مداح برعهده داشتند، مهرداد بایرامی در دقیقه ششم برای گسترش فولاد تبریز و مهرداد فولادی در دقیقه ۴۱ و علی قربانی در دقیقه ۸۸ برای نفت تهران گلزنی کردند.
قاضی میدان در این بازی در دقیقه ۲۷ بهمن کامل از تیم نفت تهران را به دلیل خطای عمد روی مهرداد بایرامی مهاجم گسترش فولاد از زمین بازی اخراج کرد و سامان نریمان جهان از تیم میزبان و مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرام وند از تیم نفت تهران را با کارت زرد جریمه کرد.
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از باخت مقابل تیم نفت تهران گفت: به تجربه بالا و دفاع منسجم تیمی نفت باختیم.
حسین خطیبی جمعه شب در پایان پس از بازی با تیم نفت تهران افزود: متاسفانه از این بازی امتیازی کسب نکردیم در حالی که روی نقاط ضعف این تیم کار کرده بودیم و اصلا انتظار باخت نداشتیم.
وی گفت: در طول هفته با تیم خوب کار کرده بودیم ولی نتیجه خوبی عایدمان نشد.
خطیبی اظهارداشت: با اینکه حریف ۱۰ نفره شده بود و می‌توانستیم برنده بازی شویم، ولی دفاع تیم ما اصلا خوب کار نکرد.
وی ادامه داد: حق ما باخت نبود، چون در نیمه اول بازی خوبی کردیم و دو موقعیت صد درصد گل هم داشتیم که بخاطر بی‌دقتی و نبود تمرکز مناسب در زدن ضربات آخر تبدیل به گل نشدند.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از برد تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: با این پیروزی جایگاه خود را بالای جدول تثبیت کردیم.
یحیی گل محمدی جمعه شب در مصاحبه بعد از بازی افزود: بازی را خوب شروع نکردیم و این امر باعثشد هم گل بخوریم و هم یکی از بازیکنان ما از زمین اخراج شود.
وی گفت: با توجه به باخت تیم گسترش فولاد در بازی قبلی و نیاز مبرم آن به برد در این بازی می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم و با دوندگی زیاد و بازی معقول تیمی توانستیم بازی باخته را ببریم.
گل محمدی اظهارکرد: ما ابتدا با احتیاط بیشتری بازی می‌کردیم که منجر به دریافت گل شد اما بعد از اخراج بازیکن ما تیم به خود آمد و کنترل بازی در نیمه دوم کاملا دست ما بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز