خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی:

ترغیب جوانان به نماز یکی از اساسی‌ترین اهداف ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی است

کد خبر : ۱۱۵۳۱۸

برگزاری کلاس‌های توجیهی وآموزشی برای اساتید یکی از واجبات است که بایستی در دستور کار قرارگیرد که همواره ستاد اقامه نماز استان در این زمینه از هیچ نوع حمایتی دریغ نمی‌کند.

ایلنا: رییس ستاد اقامه نماز آذربایجانشرقی گفت: ترغیب جوانان به نماز واقامه هرچه با شکوه‌تر آن یکی از مهم‌ترین اهداف ماست.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسدالله ضیایی که در شورای اقامه نماز شهرستان جلفا سخن می‌گفت تأکید کرد: امروز وظیفه اساسی ما حفظ واقامه نماز دربین آحاد مردم به ویژه جوانان است.
وی افزود: امروز حمله دشمنان اسلام به سوی نماز و ایجاد شبهه در جوانان برای اقامه نماز است.
مشاور استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: بایستی روابط خود با جوانان را همواره نزدیک‌تر و بهتر کنیم وتوجه بیشتری نسبت به آنان داشته باشیم.
ضیایی در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان جلفا تصریح کرد: برگزاری نشست‌های خانواده، دانش آموزی ودانشجویی در خصوص نماز باید با جدیت بیشتری دنبال شود وروابط اساتید با جوانان به نحوی تقویت شود که نسل جوان ما با آن‌ها روابط نزدیک وبی شائبه‌ای داشته باشند.
رییس ستاد اقامه نماز استان در خاتمه سخنان خود افزود: برگزاری کلاس‌های توجیهی وآموزشی برای اساتید یکی از واجبات است که بایستی در دستور کار شورای اقامه نماز شهرستان جلفا قرارگیرد که همواره ستاد اقامه نماز استان در این زمینه از هیچ نوع حمایتی دریغ نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز