خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی:

باید از کارگران ارزشمند‌ترین سرمایه‌های صنعت حمایت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۱۷

نقطه کور سرمایه‌گذاری باید به وسیله مجلس و مسئولین سرمایه گذاری باز شده تا قدم‌های اساسی در رفع تحریم‌های دشمن برداشته شود.

ایلنا: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی گفت: سربلندی کشور اسلامی مدیون شهدایی است که برای پایداری نظام از خود گذشتند.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی آذریان که سومین همایش معرفی کارآفرینان بر‌تر و چهره‌های ماندگار آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با اشاره به جایگاه رهبری و مردم در حرکات اجتماعی خاطرنشان کرد: حرکت بزرگ مردم در پیروی از ولایت نقطه عطف سال ۹۲ برای رسیدن به قله‌های پیشرفت است.
عضو جامعه کارگران استان ضمن تبیین سنگرهای مختلف دفاع از نظام اسلامی افزود: امروز یکی از سنگرهای مهم مردم ایران زمین فتح قله‌های صنعت دنیا است.
وی با اشاره به نقش مجلس در برداشتن قدمهای اساسی برای رفع مشکلات جامعه کارگری اظهار داشت: انتظار داریم با دست توانای نمایندگان استان ارزشمند‌ترین سرمایه‌های صنایع(کارگران) را حمایت کنیم.
آذریان ادامه داد: جامعه اسلامی کارگران ‌‌نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد تا مشکلات مادی، معنوی، اجتماعی و سیاسی موتور اصلی صنعت(کارگران) را رفع کند.
وی در پایان ضمن تبیین مشکلات بازارهای تولید اذعان داشت: نقطه کور سرمایه گذاری باید به وسیله مجلس و مسئولین سرمایه گذاری باز شده تا قدم‌های اساسی در رفع تحریم‌های دشمن برداشته شود.
سومین همایش معرفی کارآفرینان بر‌تر و چهره‌های ماندگار آذربایجان شرقی به همت جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی با حضور تنی چند از مسئولان استان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز