خبرگزاری کار ایران

دبیر جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی:

مشکلات کارگران آذربایجان شرقی برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۱۶

کارآفرینان بر‌تر آذربایجان شرقی تجلیل شدند.

ایلنا: سومین همایش معرفی کارآفرینان بر‌تر و چهره‌های ماندگار آذربایجان شرقی به همت جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی با حضور تنی چند از مسئولان استان برگزار شد.
دبیر جامعه اسلامی کارگران استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: هدف از مراسم تجلیل از کارآفرینان بر‌تر استان تقدیر از زحمات کارفرمایان نمونه استان بود تا بتوانیم قطره‌ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.
یدالله جعفری در خصوص وضعیت صنعت استان تاکید کرد: آذربایجان شرقی توانسته است با تدابیر خود صنعت را مدیریت کند و پیشرفت قابل توجهی در این عرصه داشته باشد.
وی با اشاره به مشکلات قشر کارگر در استان تصریح کرد: کارگران ما با مشکل نقدینگی و تحریم‌ها مواجه هستند. قشر کارگر قشر زحمتکش جامعه است که باید به این مشکلات رسیدگی شود و ما این نوید را می‌دهیم که در آینده نزدیک مشکلات قشر کارگر برطرف شود.
لازم به ذکر است، در سومین همایش معرفی کارآفرینان بر‌تر و چهره‌های ماندگار آذربایجان شرقی، از زنده یاد صفر قنبری و زنده یاد مهرنوش مطلبی با اهدای لوح اقتخار و تمبر یادبود به خانواده‌هایشان، تجلیل شد.
همچنین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس و مدیرکل استاندار و تحقیقات صنعتی آذربایجان شرقی به عنوان همیاران و پشتیبانان صنعت و تولید استان معرفی و تجلیل شدند.
در بخش کارآفرینان نیز ابراهیم محقق از فولاد ناب تبریز، علی سالک نجات از آناتا، علی پولاد از لاله پارک، یونس ژاله از شیرین عسل و فرید کاظمی مطلق از اداره کل پست استان معرفی و با اهداء لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز