خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه تبریز:

در گزینش باید از افراط و تفریط پرهیز شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۳۷

نشست هم اندیشی یکروزه مدیران هسته مرکزی گزینش کارکنان مناطق هشت گانه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

ایلنا: رییس دانشگاه تبریز کار گزینش گران بسیار مهم و حساس ارزیابی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا پرویز آژیده که در نشست هم اندیشی مدیران هسته مرکزی گزینش کارکنان مناطق هشت گانه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تبریز سخن می‌گفت افزود: کار این افراد با سرنوشت انسان‌ها گره خورده و لذا باید با دقت، صراحت و هوشمندانه صورت گیرد و از افراط و تفریط در این زمینه پرهیز شود.
وی با اشاره به اینکه در بحثگزینش کار محققین نسبت به سایر افراد خیلی مهم و حیاتی است، یاد آور شد: محققین اساسی‌ترین کار گزینش را انجام می‌دهند و باید در انتخاب این افراد نیز توجه داشته باشیم.
رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه ما باید در مراکز آموزش عالی و مدارس درجذب و انتخاب معلم و هیئت علمی حساسیت ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: گزینش افراد خوب برای هر دستگاه و سازمان یک نعمت بوده و باید سعی شود افرادی متخصص و کارآمد انتخاب گردد تا در آینده دچار مشکل نشوند.
آژیده همچنی ن ضمن تبریک عید غدیر، این عید را بهار امامت و ولایت مسلمانان خواند و گفت: غدیر برای ما مسلمانان عید مهم و بزرگی است که باید با جدیت زیادی عزیز داشته شود، زیرا امروزه ثمره آن موجب احیای اسلام ناب محمدی شده است.
یادآور می‌شود این نشست به همت دبیرخانه هسته‌های گزینش دانشگاه‌های منطقه ۲ کشورکه دبیرخانه آن در دانشگاه تبریز مستقر بوده و دبیر آن یعقوب رضانژاد است، برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز