خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان مرند:

اجرای طرح سامانه جی. آی. اس موجب تسهیل پیشبرد اهداف بخش کشاورزی مرند می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۴۳

طراحی و تصویب سامانه GIS(سیستم اطلاعات جغرافیایی) مهم نبوده بلکه مهم‌تر از همه اجرای کامل این طرح است و در این راستا همه، بخصوص کشاورزان در اجرایی نمودن این طرح باید همکاری نمایند.

ایلنا: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: راه اندازی سامانه جی. آی. اس، در این شهرستان، حرکتی با ارزش بوده زیرا در کشور، بزرگ‌ترین خلاء عدم وجود این سامانه بود و این امر مهم پیشبرد اهداف بخش کشاورزی را تسهیل خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا بهنام رضوانی در نشست کارگروه کشاورزی با محوریت افتتاح سامانه GIS(سیستم اطلاعات جغرافیایی)، با اشاره به اینکه طراحی و تصویب این طرح مهم نبوده بلکه مهم‌تر از همه اجرای کامل این طرح است و در این راستا همه، بخصوص کشاورزان در اجرایی نمودن این طرح باید همکاری نمایند گفت: مجریان و عوامل اجرایی این کار باید در تکمیل اطلاعات و ثبت آن‌ها در سامانه دقت لازم را داشته باشند و اطلاعات مبتنی بر واقعیت باشد.
وی افزود: در ثبت این اطلاعات نباید زمان محدود باشد زیرا، هیچ کشوری به اهداف خود نمی‌رسد مگر با وجود آمار و اطلاعات دقیق و اطلاعات مورد نیاز در کشور برای برنامه ریزی در آینده بسیار مهم است.
رضوانی خاطرنشان کرد: کشاورزان شهرستان از اطلاعات کافی در زمینه کشاورزی برخوردار بوده و مدیریت جهاد کشاورزی در این زمینه تلاش‌های چشمگیری انجام داده است به طوریکه در سال‌های قبل تولیدات کشاورزی شهرستان مرند کمتر از ۸۰ هزار تن بوده ولی در سایه اطلاعات و اصول مهندسی دقیق کشاورزی، این میزان درحال حاضر به ۴۰۰ هزار تن افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز