خبرگزاری کار ایران

شهرداری ملکان در گروه دوم لیگ دسته یک والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۹۶

تیم شهرداری ملکان در دسته یک و شهرداری تبریز در لیگ بر‌تر نمایندگان والیبال آذربایجانشرقی در این رقابت‌ها هستند.

ایلنا: قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران برگزار شد و شهرداری ملکان در گروه دوم لیگ دسته یک والیبال قهرمانی باشگاههای کشور قرار گرفت.
در این مراسم مسئولین سازمان لیگ و سرپرستان و مربیان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های دسته یک کشور حضور داشتند و مقرر شد دو تیم دوم و سوم سال گذشته این رقابت‌ها به عنوان سرگروه دو گروه امسال تعیین شوند.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران در سال ۹۲ از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد که ۱۶ تیم شرکت کننده در دو گروه با هم رقابت‌ها خواهند کرد. پس از دیدارهای رفت و برگشت مسابقات در مرحله پلی آف برگزار می‌شود.
اسامی تیم‌های شرکت کننده در لیگ دسته یک امسال به قرار زیر است:
گروه اول: پیشگامان کویر یزد، گل گهر سیرجان، پاس قوامین، شهرداری کرمان، مس کرمان، دلیران دشتی بوشهر، شهرداری پیشوا و عقاب تهران.
گروه دوم: مناطق نفت خیز، شمش فولاد خزر گنبد، روژین تاک کرمانشاه، شهرداری جوان ارومیه، سفیر قم، شهرداری دزفول، کاله جوان و شهرداری ملکان.
تیم شهرداری ملکان در دسته یک و شهرداری تبریز در لیگ بر‌تر نمایندگان والیبال آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز