خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

تراکتورسازی تبریز در حساسترین مقطع قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۸۴

حمید زینی‌زاده مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز، حسن آذرنیا سرپرست تیم تراکتورسازی، علویی روابط عمومی باشگاه، صادق پورحسن مربی و رحمان یاوران مسئول کانون هواداران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در دفتر سید محمدشروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی حضور یافتند و این هفته را به وی و معاونینش تبریک گفتند.

ایلنا: سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: حلقه دوم تراکتورسازی، اداره کل ورزش و جوانان است.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمدشروین اسبقیان در دیدار مدیرعامل و مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرستان تبریز و استادیوم‌ها و اماکن ورزشی به همراه نیروهای اسنانی در اختیار باشگاه تراکتورسازی تبریز است و برد و باختهای این تیم تاثیر مستقیم بر شور و نشاط اجتماعی مردم دارد و برای استمرار این شور و نشاط در کنار تیم، مدیریت و کادر فنی هستیم.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی خاطرنشان کرد: تیم تراکتورسازی تبریز در حساسترین مقطع قرار دارد و فشارهای زیادی به مدیریت و کادر فنی تحمل می‌کند ولی با حمایت طرفداران پرشور و مسئولین استانی، مدیریت باشگاه با ظرفیت این مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت.
وی در ادامه بیان کرد: کارهای برنامه‌ای بنیادی و سیستماتیکی با نگرشی بلند مدت و پایدار به همراه برون سازی و استقلال مالی در باشگاه روی داده است که نوید روزهای خوبی را برای تیم در لیگ بر‌تر و باشگاههای آسیا می‌دهد.
اسبقیان با اشاره به بومی سازی و توجه به پتانسیل‌های بومی در استان افزود: بومی سازی، توجه به مربیان داخلی، استفاده از پتانسیل‌های تبریز و در کنار سایر بازیکنان خوشنام استان‌ها راه گشای ورزش و فوتبال تبریز و استان است و گسترش فولاد تبریز نمونه بارزی بر این بومی سازی و اعتماد به جوانان خطه قهرمان پرور آذربایجان‌شرقی است.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی تصریح کرد: تراکتورسازی تبریز تیم بزرگی است نام آن آوازه جهان و آسیا شده است و برای استمرار این موفقیت‌ها به پتانسیل‌های داخلی خود نیز باید توجه ویژه‌ای داشته باشد.
همین گزارش حاکی است حمید زینی‌زاده مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز، حسن آذرنیا سرپرست تیم تراکتورسازی، علویی روابط عمومی باشگاه، صادق پورحسن مربی و رحمان یاوران مسئول کانون هواداران بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی حضور یافتند و این هفته را به وی و معاونین ایشان تبریک گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز