خبرگزاری کار ایران

جشنواره رسانه‌ای ابوذر صاحب یک هویت بزرگ شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۳۴۹

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: جشنواره‌ی ابوذر صاحب یک هویت و ماهیت بزرگی شده است که این موضوع ناشی از زحمات چهار دوره قبلی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رامین نظامی‌خواه، در نشست خبری آیین رونمایی از پوستر  فراخوان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه جشنواره ابوذر برخلاف جشنواره‌های دیگر جهت‌گیری مشخص دارد، افزود: این جهت‌گیری به منزله‌ محدودیت در آثار نیست بلکه هر موضوع با تبیین انقلاب اسلامی در ابوذر گنجانده شده است. 

وی، «قوت و هوشمندی رسانه‌ای» را شعار پنجمین دوره‌ی جشنواره‌ ابوذر عنوان کرد و گفت: این شعار برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری است. 

نظامی‌خواه یاد آور شد: رسانه‌های اجتماعی مشخص از جمله فعالان مردمی و نفر رسانه‌ها همانند سال‌های گذشته می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. 

وی با بیان اینکه در تعداد آثار ارسالی محدودیتی وجود دارد، افزود: ما هر شرکت‌کننده را به‌عنوان یک داور فرض کرده ایم که آثار با ارزش خود را ارسال به جشنواره ارسال کند.

به گفته‌ مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، در این دوره از جشنواره داورانی متخصص و بی‌طرف انتخاب و مهلت ارسال آثار نیز تا روز ۳۰ آبان ماه در نظر گرفته شده است که زمان معقولی به نظر می‌رسد. 

وی اضافه کرد: در همه‌ی دوره‌ها با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان روبه‌رو بوده‌ایم و امسال نیز اختتامیه جشنواره در روز ۲۱ دی‌ماه خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص محورهای جشنواره نیز گفت: محورهای موضوعی جشنواره با نگاه منظومه انقلاب اسلامی و مسائل روز از جمله موضوع کرونا است و در مسائل سیاسی نیز با نگاهی از منظر انقلاب و بیانیه‌ گام دوم انقلاب از اهمیت ویژه‌ای در این جشنواره برخوردار خواهد بود. 

نظامی‌خواه خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری همراه با امیدآفرینی، اقتصاد و ورزش نیز در محورهای موضوعی جشنواره دیده شده است. 

خبر، تیتر، یادداشت و سرمقاله، گزارش، گفت‌وگو، ویژه‌نامه و پرونده ویژه، عکس خبری و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه‌آرایی مطبوعاتی، طنز و کاریکاتور، آثار چندرسانه‌ای (اینفوگرافی-موشن‌گرافی-پادکست-ویدیوی خبری) قالب های پذیرش آثار و انقلاب اسلامی، همه‌گیری کرونا، بسیج و حوزه‌های اقدام، مطالبه‌گری و امیدآفرینی، سبک زندگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد و تولید نیز محورهای موضوعی پنجمین جشنواره‌ی رسانه ای ابوذر آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند پنج اثر منتخب خود را که از ابتدای سال‌جاری تا تاریخ ۳۰ آبان‌ماه را که در رسانه‌ها منتشر شده‌اند، به دبیرخانه جشنواره (سازمان بسیج رسانه استان) ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز