خبرگزاری کار ایران

مسابقات قرآنی کارگران و تعاونگران آذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۶۲

در این مسابقات بیش از ۳۷۰ شرکت کننده از جامعه کارگری، تعاون، افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و خانواده‌های آنان شرکت داشتند.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از برگزاری نهمین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس فاتح گفت: این مسابقات در ۵ رشته حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و نهج البلاغه با حضور بیش از ۳۷۰ شرکت کننده از جامعه کارگری، تعاون، افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و خانواده‌های آنان برگزار شد.
وی با بیان اینکه مسابقات در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد، افزود: ۱۱ نفر از برگزیدگان این مسابقات به مرحله نهایی معرفی خواهند شد.
فاتح با اشاره به اینکه اساس مکتب حیات بخش اسلام قرآن کریم است و هر حرکتی را با قرآن آغاز کنیم خیر و برکت در آن بسیار است، بر ضرورت اشاعه فرهنگ قرآنی در بین جامعه کارگری و تعاونگران و بهره‌مندی آن‌ها از پیام آسمانی و ارتقاء سطح آگاهی آن‌ها از مفاهیم قرآنی تاکید کرد و افزود: گسترش فعالیت‌های قرآنی یکی از اهداف اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است و در این راستا برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته تا به فعالیت‌های مختلف قرآنی، دینی و فرهنگی این حوزه انسجام داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز