خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی:

حوزه علمیه بین‌المللی جلفا در تبلیغات دینی منطقه موثر است

کد خبر : ۱۱۳۹۱۹

این مرکز علوم اسلامی در زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع، احداثشده و خواهد توانست در عرصه تبلیغات دینی در منطقه و کشورهای همجوار نقشی مهم ایفا کند.

ایلنا: مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: حوزه علمیه بین‌المللی جلفا در تبلیغات دینی منطقه موثر است.
به گزارش خبرنگار ایلنا حجت‌الاسلام علی انتظاری که در بازدید آیت الله دکتر هاشم‌زاده هریسی عضومجلس خبرگان رهبری از حوزه علمیه فاطمیه خواهران شهر جلفا سخن می‌گفت افزود: حوزه علمیه بین‌المللی جلفا می‌تواند در عرصه تبلیغات دینی در منطقه و کشورهای همجوار نقشی مهم ایفا کند.
وی با اشاره به مراحل ساخت بزرگ‌ترین حوزه علمیه بین‌المللی در منطقه آزاد ارس تصریح کرد: این مرکز علوم اسلامی در زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع، احداثگردیده و خواهد توانست در عرصه تبلیغات دینی در منطقه و کشورهای همجوار نقشی مهم ایفا کند.
امام جمعه جلفا با بیان اینکه سیاست کلی و اولویت اصلی مرکز مدیریت استان توسعه مدارس علمیه در سراسر آذربایجان‌شرقی است، خاطرنشان کرد: تعداد طلاب و مدارس علمیه فعال در استان، شایسته جایگاه تاریخی حوزه علمیه آذربایجان و تبریز نیست که بایستی نقش تاریخی و محوری حوزه علمیه در منطقه احیا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز