خبرگزاری کار ایران

به صورت رسمی؛

انجمن کتابخانه‌ساز میانه آغاز به کار می‌کند

کد خبر : ۱۱۳۸۵۱

رسالت اصلی انجمن کمک به ایجاد، بازسازی، نوسازی و تعمیر، تجهیز و نگهداری کتابخانه هاست و چنانچه با رویکرد مناسبی به آن پرداخت شود باعثتحولات عظیمی در جامعه خواهد شد.

ایلنا: دومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان میانه با حضور هیئت موسس اولیه، در محل کتابخانه پیامبر رحمت(ص) این شهر تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس هیئت موسس انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان میانه در این جلسه، تشکیل این انجمن را راهکاری موثر برای رشد و توسعه فعالیت‌های مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: رسالت اصلی انجمن کمک به ایجاد، بازسازی، نوسازی و تعمیر، تجهیز و نگهداری کتابخانه هاست و چنانچه با رویکرد مناسبی به آن پرداخت شود باعثتحولات عظیمی در جامعه خواهد شد.
احد یوسفی در ادامه نقش مدیرعامل انجمن را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: اگر مدیرعامل انجمن فردی قوی و لایق باشد قطعا شاهد رشد کتابخانه‌های شهری و روستایی از طریق جذب حداکثر همکاری خیرین خواهیم بود.
در این جلسه پس از تبادل نظر و رأی گیری بین اعضای هیات موسس، بهروز بخشی با حداکثر آرا به عنوان مدیر عامل انجمن کتابخانه ساز شهرستان میانه انتخاب شد.
پس از مشخص شدن اعضای هیئت موسس و مدیرعامل منتخب، پیگیری‌های لازم برای ثبت شهرستانی انجمن انجام و با برگزاری انتخابات، هیئت مدیره انجمن نیز مشخص و معرفی خواهند شد.
گفتنی است انجمن خیرین کتابخانه ساز ایرانیان انجمنی غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که به منظور جذب، ساماندهی منابع، امکانات و جلب مشارکت‌های مردمی در امر خیر کتابخانه سازی، توسعه فرهنگ کتابخوانی و همکاری در اداره کتابخانه‌های عمومی تشکیل شده است.
این انجمن در راستای تجربیات موفق سایر تشکل‌های خیری در حوزه فرهنگی وآموزشی مانند جامعه خیرین مدرسه ساز تشکیل شده است که برابر اساسنامه می‌تواند در کلیه استان‌ها وشهرستان‌ها وحتی خارج از کشور واحدهایی را ایجاد نماید تا دسترسی عموم مردم به کتابخانه‌های عمومی و ایستگا‌ه‌های مطالعه را تسهیل نموده و زیرساخت‌های لازم را برای ترویج فرهنگ مطالعه مفید در کشور که مورد تأکید مقام معظم رهبری مدظله‌العالی است را محقق نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز