خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی:

دادگستری آذربایجان‌شرقی برای ارائه آموزش‌های حقوقی با فرهنگسرای الغدیر همکاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۹

خدمات فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ممتاز بوده است.

ایلنا: رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از معاونین و مدیران دادگستری استان از کلیه قسمت‌های فرهنگسرای بزرگ الغدیر بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام شریفی در این بازدید گفت: ‌احداثاین فرهنگسرا و ارائه خدمات گسترده و متنوع به شهروندان در این محدوده پرجمعیت شهر، از اقدامات ممتاز و قابل توجه شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.
رئیس کل داد گستری استان افزود با توجه به نیاز شهروندان به اخذ آموزشهای به روز و در جهت ارتقای سطح فرهنگی و علمی خانواده‌ها، خدمات متنوع آموزشی و فرهنگی این مجموعه در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و غنی سازی بهینه اوغات فراغت شهروندان بسیار قابل توجه است.
حجت الاسلام شریفی همچنین از کلاس‌های آموزش شهروندی، خانه فرهنگ مادر و کودک، خانه اسباب بازی، انجمن ادبی، موزه عکس شهدا، آمفی تئاتر‌ها، کتابخانه وسایر امکانات فرهنگسرا بصورت کامل بازدید کرد.
در این بازدید رئیس کل دادگس‌تر ی استان دستورات لازم را در جهت همکاری دادگستری در اجرائی کردن ارائه آموزش‌های حقوقی به شهروندان در این فرهنگسرا صادر کرد.
در این بازدید خسرو خیری، مدیر فرهنگسرا در هر قسمت توضیحات کامل و مبسوطی از جزئیات و نحوه ارائه خدمات به شهروندان و اهداف راه اندازی این مجموعه توسط شهرداری تبریز ارائه کرد و گفت: در شش ماهه اول سال ۹۲ در این فرهنگسرا به بیش از ۱۰۶ هزار نفر از شهروندان، خدمات متنوع آموزش، فرهنگی و هنری در برنامه‌های فردی و اجتماعی ارائه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز